prikje

ik hoorde op het cb dat ze een nieuw prikje hebben. Onze kinderen zouden hier minder ziek van worden. Ik heb inderdaad gemerkt dat mijn dochter niet ziek is geweest. Hebben jullie al wat van die prik ervaren.

Groetjes Mausje
 
onze zoon is nu 8 maanden, vorig jaar hadden ze bij het CB die nieuwe prik nog niet, dus hebben we hem zelf gehaald en de vacinatie door de kinderarts laten doen, hij is inderdaad niet ziek er van geweest. Er zijn veel minder bijwerkingen. Wij waren/zijn er erg blij mee. Nu heeft inderdaad het CB de nieuwe prikken ook dus voor de volgende prik gaan we naar het CB toe.
 
Mijn zoon is nu bijna een jaar en heeft 4 prikken van het oude vaccin gehad en is helemaal niet ziek geweest! Wel wat verhoging, maar dat is heel normaal want het kinderlijfje gaat als een gek antistoffen aanmaken tegen de ziektenkiemen die via de vaccinatie zijn binnengedrongen!
Ik heb geen slechte ervaringen met het oude vaccin, en ben zeer benieuwd naar de eventuele bijwerkingen van het nieuwe.

Lidya
 
Mijn zoontje is vorig jaar erg ziek geweest van zijn prikje. Vorige week maandag kreeg hij er weer één. Ik was doodsbang dat hij weer zo'n hoge koorts zou krijgen. Hij heeft echt helemaal totaal nergens last van gehad.

Groetjes,
Nanda
 
Ik heb met de eerste prik gewacht tot 3 januari omdat dan het nieuwe vaccin binnen was. Mijn dochtertje was dan ook de eerste in de omgeving die dit vaccin kreeg en ik heb helemaal niets bij haar gemerkt. Misschien iets meer geslapen maar dat was het dan ook. Bevalt dus erg goed en volgende week mag ze voor de tweede... Succes.
 
Terug
Bovenaan