prikje

hoi,
mijn dochter heeft vandaag de eerste prikje gehad, zij is op dit moment heel erg ziek. ik vraag me af of ander kinder ook zo ziek zijn geweest.
ik weet niet wat ik moet doen om beetje gruststellen??????

zijn hier moeders die meer weet??
graag wil van jullie horen??

alvast bedankt

Groetjes
Jet
 
Hallo Jet,

Heel erg vervelend voor jullie, maar helaas komt dit vaker voor.
Mijn dochter had de eerste keer nergens last van en de tweede keer was ze alleen wat "hangerig".
Ik heb wel paracetamolzetpilletjes in huis.
Deze kun je geven o.a. bij "last" na vaccinatie.
Sterkte en hopelijk gaat het volgende keer beter!
 
Hoi Jet,

Het is heel normaal hoor dat ze er last van heeft, zeker de eerste keren. Mijn dochter was ook erg ziek, hoge koorts en veel huilen. Ik heb toen voor de nacht paracetamol zetpil gegeven, dit hielp aardig goed. het gaat verder binnen een of twee dagen over.
Succes ermee!
Ans
 
Hallo Jet,
Mijn oudste zoon werd ook altijd ziek van de prikken, pas toen hij met 9 maanden de BMR kreeg had hij nergens last meer van.
Mijn dochter van toevallig ook 2 maanden moest gister ook voor de eerste keer DKTP prik en weer ellende. Ik heb haar toen ook meteen een paracetamol zetpil gegeven en toen is ze in slaap gevallen. Na 5,5 uur heb ik haar toen zelf maar wakkergemaakt, maar dat is dus zo ongeveer het enige wat je eraan kunt doen.
 
Hoi Jet,

Is idd vrij normaal hoor. Ik heb Joy standaar 's avonds een zetpil gegeven. En ze slaapt der als een roosje op.
Hopelijk gaat het vandaag ook weer goed, want vanmiddag krijgt ze der 3e spuitje :((
 
inderdaad een zetpil hielp bij onze meid ook goed. War wij verder ook nog deden was een koud washandje of een coolpack op de geprikte plek, zij had daar ook last van.
sterkte...Een zetpil vlak voor de inenting moet ook goed helpen...
 
hoi jet,
mijn dochtertje had de eerste keer aleen last van wat koorts.
de tweede keer had ze nergens last van.
en de derde keer was ze ook doodziek hoge koorts en vooral haar beentje mocht je niet aanraken.
na een dag was de koorts weg maar haar beentje mochten we 2 dagen bijna niet aanraken.
ik heb ook gewoon paracetamol zetpilletjes in huis voor bab's en dat werkte goed.
nou sterkte voor de volgende prikken.

groetjes petra
 
Terug
Bovenaan