Prikjes en steekjes en onrustig gevoel

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Net heel verhaal getypt maar onderwerp vergeten in te vullen dus blijkbaar weg tekst bij versturen!!

Even in kort, vandaag niet lekker en met buikpijn naar huis gegaan (spas darm dus niet zo heel onbekend met buikpijn). Thuis kreeg ik later prikjes en steekjes, heel gek. Voel me ook de hele week al onrustig en naar maar kan er niet precies de vinger opleggen.

Vorig weekend op de gok van weer een cyclus van 30 dagen een ovu test gedaan en beide dagen streepje waarvan 1 donker dus aan de gang ;-)

Nu keek ik op internet en blijkt dan vandaag de innesteling te zijn eventueel. Ik weet het, in ronde 2 en schaamteloos ongeduldig als ik ben vind ik het weer reuze spannend! NOD pas 27 maart... Zucht haha.

Zijn er mama's die ervaring hebben met bovenstaand verhaal??!!

Liefs Miss Ongeduldig

Spannend zeg! ja ik heb elke maand na mijn NOD veel steekjes en last van onderbuik/liezen maar helaas betekende het bij mij helemaal niks!
Hopelijk bij jouw wel!
Succes met wachten!!!
Liefs

Als je bedoelt dat ongeduldige... JA.... Heel herkenbaar! haha...

Dat ongeduldige herken ik zeker wel! Had t bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook. Afgelopen cyclus idem dito alleen ben ik ongesteld geworden, al ben ik ervan overtuigd dat er echt wel iets gaande was in mn lijf!
Ik duim voor je dat je zwanger bent meid! En ja dat wachten, pffff!

Ik heb geen steekjes en heb verder nergens last van, alleen van een behoorlijke portie ongeduld hihi. Maar ik zit nog in mn ongi, het klussen moet hier nog beginnen, en dan maar weer wachten....wachten....wachten...haha

Succes meid!!
Liefs ciomama

Thanks meiden! Ik hoop op iets onmogelijks namelijk iemand die zegt oooooh die prikjes en steekjes op je nestjes dag???! Dat heb ik ook gehad, gefeliciteerd meid dit kan niet missen!!! Haha maar dat is helaas niet mogelijk! Ti's wel prettig im samen met meer ongeduldige kipjes te wachten tot de positieve testen ons om de oren vliegen ;-)

Succes allemaal :)

Lfs

Terug
Bovenaan