PRIKJES! Op vrijdag de 13e!

Vandaag mochten wij naar het consultatiebureau voor de eerste prikken...nou is mijn zoontje in 4 weken tijd 1140 gram aangekomen en is hij verder gezond, dus hij mocht ze hebben!

het eerste prikje daar schrok hij van en gilde het even uit, maar toen de naald eruit was...was het helemaal in orde...en hij zat me maar aan te kijken met z'n grote ogen..van mama wat is dit nu??
En toen het tweede prikje...toen zette hij het even op een brullen, hij wist wat er ging komen en dat het pijn deed....nou 5 minuten met mama te hebben geknuffeld was het weer over! Na het aankleden in de kinderwagen en toen was meneer in slaap gevallen!

Alleen had hij net niet z'n hele fles leeg. Maar vandaag mag dat van het CB, want ze kunnen er erg door van slag zijn! Maar hier is het me reuze mee gevallen.
M'n ventje is wel jengelig en hangerig, maar zit nu ook nog eens midden in z'n groeisprongetje, dus het kan nu wel allemaal tegelijk!

Ben benieuwd hoe hij het de rest van de dag doet!!
Wie heeft er nog meer al de eerste prikjes gehad??

Groetjes
Angel

hoi,

Zielig hè, die eerste prikjes!
Vooral nu ze er 2 tegelijk krijgen, mijn andere kinderen, Milan (2002) en Jòia (2003) hadden in hun babytijd telkens 1 prikje per x, dus dit was nieuw voor mij.

Chiara is nu 5 weken en heeft gister haar eerste prikjes gehad, omdat we binnenkort op vakantie gaan. ik smeer altijd meteen na de prikjes met arniflor, een homeopatisch middeltje tegen zwellingen.
Ze huilde ook pas echt na het 2e prikje en had gisteravond erg veel last ervan. Hartverscheurend huilen, heel zielig. In haar tummy tub gaan vond ze wel fijn, verder was het alleen verdriet.
Ze ging (na het badderen en een zetpilletje) om half 11 slapen gisteravond en heeft daarna de hele nacht doorgeslapen. vandaag was ze weer vrolijk (lachen) en veel aan het slapen.
Haar bovenbeentjes zijn nog wel wat dik en haar ene prikplekje is flink blauw. Maar ze heeft er nog amper last van, gelukkig!

Ik hoop dat jouw kleintje zijn eerste prikjes ook snel weer te boven is!

groetjes, Bianca

Nou hier is meneer weer helemaal de oude...hij is heel hangerig en slaperig geweest en had soms erge verdriet, maar lekker tegen mama aankruipen vond hij het lekkerst. Gisteravond gewoon normaal naar bed gegaan, alleen vanochtend te vroeg wakker, maar nu drinkt hij weer goed, is weer helemaal hoe het moet zijn. Dus het is me reuze meegevallen. Heb gisteren ook constant z'n beentjes gemasseerd toen ik de luier verschoonde, heeft ook goed geholpen, plus hij is zelf zo beweeglijk, dus de pijn ging snel weg!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan