prikjes.!

de eerste prikjes worden die in het been gegeven.?
en zijn er tips om te voorkomne dat het plekje zeer doet.
hoorde iets over een zlafje die de plek een beetje verdoofd.

weet iemand dat toevallig.?

kus

Ja,er is inderdaad bij de drogist een zalf verkrijgbaar om het plekje te verdoven.
Dat hoorde ik toevallig van iemand van de week. Die wist alleen ook niet hoe die zalf heette alleen dat je die bij de drogist kunt halen.
Wat ik altijd doe is het beentje ( ja ze krijgen er in ieder been 1 ) goed masseren en de fietsbewegingen maken.
Yari viel na zijn 1e spuitjes in slaap en toen hij na 3 uurtjes wakker werd waren zijn beentjes erg stijf en zeer denk ik want als hij een beentje bewoog krijste hij erg hard.
Ik ben toen de fietsbewegingen gaan maken en hij heeft er geen last meer van gehad.
Succes en hopelijk valt het mee.
Groetjes marina.

Ja, waar het spuitje in is gegaan masseren,  ze huilen dan toch dus even doorbijten en alleen maar denken dat hij er zo het minste last van heeft. Is errrruuuuuggggg moeilijk.
De vloeistof die ze erin spuiten word zo sneller en beter verdeeld, Is mij ook maar verteld!
9  oktober moet Yari ook weer hij krijgt dan alweer de 2e spuitjes..............
Groetjes Marina.

Hoi,
Het is inderdaad echt heel erg k*t.
maar ja ik vind het toch wel belangrijker dat hij overal voor ingeent word.
En daar bleef ik maar steeds aan denken toen hij me telkens aankeek van wat doe jij mij aan zeg.
Ik ben natuurlijk ook al veel met Yenna gewend, die heeft ook alle inentingen gehad, neusamandelen geknipt, 2x een koortsstuip gehad dus we zijn   wel wat gewend
groetjes Marina.

Terug
Bovenaan