Prikjes

A

Anoniem

Guest
Marit heeft haar eerste prikjes gehad. Wat een ellende...huil huilen heel hard en echt zielig. Heeft een ze heeft een zetpil gehad en ik heb iets verkoelends om gedaan. Zit een hele rode plek.
Heeft iemand verder nog tip? Hoelang duurt zoiets? Dat ze er last van hebben?
Zat er zelf ook gewoon bij te huilen.

Liefs Elly

Hallo Elly

Milan heeft vorige week zijn eerste prikjes gehad, ook gehuild en daarna gehuild omdat hij boos was zeiden ze op het cb.. Het advies van hun was om gelijk fietsbewegingen te maken met de beentjes en lekker masseren... Mocht dit niet helpen is het misschien ook wat om de volgende keer een koud washandje mee te nemen en die op de beentjes te leggen na de prik... Maar bij mij zeiden ze dat het met 24 uur over moest zijn.. Wil dit natuurlijk niks zeggen met die kleintjes je weet het nooit...

Sterkte ermee..
Groetjes Kiki

Shenaya is 2 a 3 dagen een beetje hangerig geweest..
1 dag een klein beetje koorts..

Die fietsbewegingen kreeg ik ook als tip mee!
Masseren was hier niet oke want dat deed Shenaya pijn op de plekjes waar de prikjes gezet waren..

Gewoon lekker tutten en troosten als ze er een beetje zeurderig van zijn helpt ze ook :)

x Lies

Nou we hebben het weer gehad.....gelukkig
Ik las dat je een zakdoek kunt drenken in een mix van alcohol en water 50%-50% en dat op de pijnlijke plek. Dat zou verkoelend moeten werken. En dat hielp heel goed. En natuurlijk een zetpil. Toen die werkte viel ze in slaap om 17.00 heb haar toen 19.30 aan de borst gelegd en daar   dronk ze slapend van. Net zoals om 22.00. Ze sliep door tot 4.00 en toen nog tot 08.15. En gelukkig kreeg ik vanmorgen een heerlijke glimlach.
Niks meer aan de hand dus.

Liefs

Fijn zo'n glimlach krijgen :)

Slapen kunnen ze als de beste na een prik.. Shenaya sliep hier bijna 6 uur overdag en de nacht maakte ze bijna 10 uur pfff...

Terug
Bovenaan