Prikjes

Hey meiden,
Onze Thijs heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad. Hij moest van de schrik wel een beetje huilen, maar verder viel het wel mee.
Helaas heeft hij vanavond koorts gekregen. Echt zielig om te zien dat hij zo beroert is.
Ook is hij nu voor het eerst verkouden. Heb echt met ons ventje te doen.
@ dames met al een kindje: hoe was het bij jullie andere kindjes de eerste prikjes?

Liefs, Petra.

aahww wat sneu dat ie ziekjes ervan is..mijn zoontje heeft de prikjes nog niet gehad pas op 2 april maar ik zie er nu al tegen op vind dat zo zielig..ook al weet ik dat het goed is om te doen

onze eerst zoon had er weinig tot geen last van. of dit kwam omdat ik van te voren paracetamol heb gegeven weeet ik niet maar kan wel mee spelen. hihi 23 maart moet ik met hugo en daar doe ik het zelfde mee eerst pcm en dan gaan!!

sterkte ermee!!!!!

PCM geef je via het kontje, anaal... Er is dan een speciale pcm voor baby's van o tot drie maanden.

Ik moet volgende week voor het eerst naar het CB, ben benieuwd hoeveel onze Toby weegt!

Nou meiden, succes en sterkte met de prikjes voor onze kleine mensjes, ik hoor dat volgende week denk ik wanneer we voor prikjes moeten!

Afgelopen maandag heeft Kiron zijn prikjes gehad. Tijdens de prikjes huilde hij een beetje en was het snel over. Toen heeft hij doorgeslapen tot de volgende voeding. En nadien nog een uur... en toen was het gedaan. Alleen maar krijsen. Ik heb zijn kleertjes uitgedaan en mijn bovenkleding en heb hem op mijn buik gelegd. Het was binnen 5 sec over en heeft toen gewoon geslapen en gegeten. Nadien was hij alleen een dagje hangerig. Ik vond het krijsen zo zielig, het was bijna gillen....

Terug
Bovenaan