prikjes

Roosmarijn heeft vanochtend haar eerste prikjes gehad. Huilen, huilen. Ze was het er niet mee eens. Nu heeft ze net een beetje gedronken en ligt weer lekker te slapen.
Hebben jullie kleintjes veel last gehad van de prikjes en wat hebben jullie hier aan gedaan?

Liefs,

Ik ben m'n afspraak op het cb vorige week vergeten.....dus hier nog geen prikjes!

Mijn andere meiden hebben bijna geen alst gehad. Een dik beentje of armpje, soms een beetje koorts. Paracetamol doet wonderen!

Ik heb inderdaad een zetpilletje gegeven. Ik vond het hartverscheurend! Had er beter zelf ook eentje kunnen nemen ;) Jasmijn heeft de hele middag gehuild, echt zielig...

Roosmarijn slaapt heel veel. En als ze wakker wordt, heeft ze honger en dan krijst ze echt om de fles. Dit doet ze anders nooit, maar ze drinkt dan heel gulzig en valt weer in slaap. Ik hou haar lekker veel bij me en zie wel hoe het gaat door de dag heen.
Nu ligt ze lekker een beetje in de box te soezen en geluidjes te maken. Wat een lieverd is het toch.

Mijn Jasmijntje krijgt volgende week alweer haar 2e set prikjes... de eerste keer viel het me 100% mee... kleintje lag alleen de rest van de middag voor pampus bij mij of lief op de borst met hele waterige oogjes en een blik van "wat hebben jullie nu weer met me gedaan"... eigenlijk vond ik wel dat de kleine uk er goed op reageerde... Gewoon na de prikjes lekker vertroetelen en veel knuffelen :) Helpt hier prima!

Carmen moet vrijdag voor het eerst :-(!! Ik zie er echt vreselijk tegenop!! Mijn lieve engeltje en dan van die enge grote spuiten....
Neem koude washandjes mee, dit adviseerde mijn zus. Schijnt te helpen.

Terug
Bovenaan