• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Prikjes.

liekealice

New member
Hallo dames,
Jake heeft van de week voor de tweede keer zijn prikken gehad. Nou vroeg ik me af hoe reageren jullie kleintjes erop? Jake word namelijk steeds gillend wakker en dat doet ie dus 's nachts ook terwijl hij zo lekker doorsliep. De eerste prikken heeft hij een dag lang geslapen en nu is hij alleen maar aan het huilen en wil dan alleen maar bij me zitten en dat is best lastig als je doordeweeks er alleen voor staat.
 
Hoi Hoi,

Lana heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Zij wordt ook steeds gillend wakker. Alsof ze ergens van schikt en dan is het huilen geblazen. Ook zij slaapt al door dus ik hoop op een goede nacht....
Ook als ze bij mij zit huilt ze veel. Heel af en toe valt ze even in slaap maar schikt dan weer wakker en gaat weer huilen.
Vandaag is ook nog mijn eerste menstruatie begonnen na de zwangerschap en hebben mijn andere 3 kinderen vakantie. Daarbij komt nog dat mijn man heel druk is met de zaak dus ik ben heel veel alleen met de kids. Ik voelde me zo schuldig dat ik geen tijd voor ze had vandaag dat ze van mij midden in de kamer voor de tv mochten picknicken met het avondeten. Nou, dat was feest...heb wel even héél duidelijk gemaakt dat dit eenmalig was...ha ha ha.
Heel veel sterkte en ik hoop dat hij vanacht wel lekker doorslaapt.
 
Maud heeft ook al twee keer de prikjes gehad en zij heeft geen koorts gehad, alleen een beetje hangeriger dan normaal en als je haar benen pakten (waar de prikjes waren gegeven) ging ze huilen. VOor de rest eigenlijk niets aan de hand (ze had er de eerste keer meer last van).

Succes.
 
Hoi,
Vigo heeft vrijdag zijn eerste prikjes gehad. Hij heeft bijna de hele dag geslapen en als hij wakker was, was hij erg pieperig. Gister zat hij ook de hele dag niet lekker in zijn vel en is hij telkens na zijn voedingen flink aan het spugen. Dit zijn we niet van hem gewend. Gister na zijn laatste voeding meer dan de helft uitgespuugd, maar hij kwam 's morgens pas om 8.00 uur weer voor een voeding, terwijl dat hiervoor 6.00 uur was! Heel apart.
Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Zijn broer is van de week enorm ziek geweest van een fikse keelontsteking, dus ik hoop niet dat hij daar wat van heeft mee gekregen. Naja, we zullen zien!
Liefs,
Mar
 
hoi,

devaney heeft haar eerste prikjes gehad,ze heeft alleen gehuild toen ze de prikjes kreeg maar erna heeft ze helemaal nergens last van gehad en gewoon gefunctioneerd gelukkig.
misschien kun je paracetamol toedienen vd nacht?
 
Hoi,

Dat heeft Mara ook. Ze heeft afgelopen woensdag haar 2e entingen gehad en is sindsdien, huilerig en idd ook ineens gillend wakker, slecht in slaap komen terwijl ze hier daarvoor geen last van had en altijd vrolijk was. Na de eerste enting had ze nergens last van.
 
Terug
Bovenaan