prikkelende borsten

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heb vorige week zaterdag mijn ei gehadsinds 3 dagen moet ik vaker plassen dan normaal en sinds gister heb ik een soort van prikkelende vollere borsten komt iemand dat bekend voor of zit ik me van alles in mijn hoofd te halen?

Liefs jennifer

Ik heb er tot nu toe helaas geen ervaring mee maar je weet het nooit....Ik hoop voor je dat het raak is!! Wanneer is je NOD?

Succes meid!! Liefs Lynn

Kan ook nog een nawerking zijn van de hormonen. En kunnen net zo goed ongi-klachten zijn. Dus het kan alle kanten op. Vervelende is dat je moet wachten en van alles voelt en je niet weet waar je aan toe bent.

Succes met nog even afwachten.

Mijn nod is volgende week zaterdag de 8ste... het kan idd de nawerking zijn van de clomid... denk niet dat het ongiklachten zijn want dan heb ik zere borsten en wat ik nu voel is heel vaag... we zien wel denk dat ik donderdag vast een testje probeer met ochtendurine wie weet is de uitslag positief... denk zelf van niet maarja dat komt ook door de teleurstelling elke keer...

Pas op voor te hoge verwachtingen! Als je zaterdag pasje nod hebt, zou de evt. innesteling al plaatsgevoden kunnen hebben, maar kun je volgens mij nog geen 'klachten' hebben. Zeg ik zonder ervaring, maar goed... Lijkt mij vrij vroeg om tijdens of echt vlak na de innesteling al klachten te hebben.

Natuurlijk gun ik je een zwangerschap net als iedereen hier, maar blijf wel realistisch. Ik weet als geen ander dat je lichaam je vaak en goed voor de gek kan houden. Ik gdenk dat mijn lichaam mij het afgelopen jaar een stuk of 4 keer heeft laten denken dat het raak zou kunnen zijn als het niet meer is.

Ik ga voor je duimen!

Liefs Daisy

@ daycey : Je hebt gelijk! ik heb ergens een klein sprankje hoop.
Maar na meerdere teleurstellingen heb ik nu sterk het gevoel dat het toch niet raak is...
Je hebt altijd mensen waarbij alles altijd mee zit, en mensen waarbij alles altijd anders is bij die mensen hoor ik ook.
Het kan bij ons ook nooit op de normale manier en dat is met een heleboel dingen.
Dus ik denk dat dit daar ook bij hoort soms heb ik zelfs het gevoel dat het nooit gaat lukken, maarja dat is misschien wel wat te negatief.

Terug
Bovenaan