prikken vandaag......

A

Anoniem

Guest
Lukas moet vanmiddag z'n inentingen weer, en ik heb er echt geen zin in..... Ik blijf altijd rustig en ik weet dat het gewoon even moet gebeuren, maak er geen ophef over, maar soms denk eraan, zoals nu en dan denk ik: NEEEEE, geen prikken in mijn kleine lieve mannetje   !!! Hij kijkt  me dan ook altijd zo blij en vrolijk aan van te voren  en dan komt die prik en dan kijkt ie zo heel verbaasd en ongelukkig, zo van: mama, waarom help je me niet......Gelukkig gaat zijn papa deze keer ook mee, die was er de vorige keren niet bij....

Ik herken t helemaal... voel me ook altijd zo schuldig, het is zo dubbel want je wilt je kindje geen pijn doen maar die prikjes zijn niet voor niets....
Ik moet 5 oktober en loop al een paar weken rond met af en toe zo;n oww NEEE effect...

Heel veel sterkte vandaag.... Laat nog maar even weten hoe het gegaan is!

Liefs L81

Gemeen is dat altijd hé! Ik voel me ook altijd zo rot! Ze kijken je dan altijd zo verbaasd en vragend aan... Chloë zoekt ook altijd heel sterk mijn blik, terwijl ik eigenlijk het liefst de andere kant op kijk, zodat ik haar verontwaardiging en pijn niet hoef te zien.
Heel veel succes vanmiddag.
Sil

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Het is goed gegaan hoor, even hard huilen, maar was binnen een minuutje weer over. Hij ligt nu lekker te slapen en heeft volgens mij nergens last van!! Dus papa en mama helemaal trots op hun bikkeltje!!

Fijn zeg , dat het zo goed is gegaan. Daar ben je ook weer van af!

Da's idd weer gebeurd, nu duurt het weer even voor de volgende!

Hey!!

Ik kijk er ook altijd heel erg tegenop... Anniek moet 10 oktober weer....!!
Maar it zijn dan dezelfde als de vorige keren en vielen hel erg mee... Die BMR (14 maanden geloof ik) schijnt echt een vervelende te zijn..... Daar kijk ik nu ook al tegenop.... Fijn dat het goed is gegaan!! Je moet zo maar denken : het is voor een goed doel en het moet toch ff!!

xx mem van Anniek

Terug
Bovenaan