Prikpil en zwanger worden

<p>Hii allemaal,</p><p>Ben benieuwd naar ervaringen van mensen die aan de prikpil hebben gezeten en hoe lang het heeft geduurd voor ze een ovulatie/menstruatie hadden en zwanger werden. <br /><br /></p><p>ik ben nu 4,5 maand verder heb 2 week geleden 4 dagen heel licht bloed gehad maar verwacht niet dat er nu al een eisprong is. </p>
 
Ik ben na mijn prikpil over gegaan naar een spiraaltje. Heb toen tijdens dat spiraaltje nooit een menstruatie gehad. Toen ik die eruit liet halen was mijn menstruatie helemaal van slag. Dan had ik om de 2 weken bloedverlies dan weer normaal. Was geen touw aan vast te knopen. Uiteindelijk naar de gyn gestuurd en die gaf aan dat het best nog van de prikpil kon komen.
Je krijgt die namelijk elke 3 maanden, maar hij is niet precies na 3 maanden uitgewerkt. Dus die hormonen stapelen zich elke keer weer op. En het verschilt per persoon hoe snel je lichaam dat weer afbreekt.

Reken je nu 4,5mnd verder na je laatste injectie of nadat je hem eigenlijk weer had moeten zetten?
 
Hoihoi,

Ik had na het stoppen van de prikpil na 4 maanden mijn eerste menstruatie en toen heeft het nog 11 maanden geduurd vanaf mijn eerste menstruatie tot ik zwanger werd.
 
Ik had na een maand of 4/5 weer een menstruatie. Duurde wel nog bijna een jaar voordat 'ie heel regelmatig werd. In dat jaar varieerde mijn cuclus van 25 tot 36 dagen, met een uitschieter naar 50 dagen geloof ik. 
 
 
Terug
Bovenaan