Prikpil hoe snel zwanger

<p>Hoi hoi,</p><p>na een vals positieve test ben ik toch meer over een kindje gaan nadenken. Ik zal het even in het kort uitleggen. <br /><br /></p><p>in september had ik een koper spiraal laten plaatsen maar ik blijf continu ongesteld waardoor ze een echo moesten maken en zagen dat mijn baarmoeder de spiraal er aan het uit duwen was. Dus ik moest in december overstappen naar een nieuwe anticonceptie ik heb op dat moment voor de prikpil gekozen maar daar heb ik spijt van omdat ik toch graag een kindje erbij wil. Mijn prikpil is 24 feb uitgewerkt en dit is de eerste keer dat ik het gebruikt hebt.</p><p>Mijn vraag is nu hoe snel zou ik zwanger kunnen raken ? Ik lees overal na landurig gebruik kan het een half jaar duren maar niks over als je hem maar 1 keer hebt gebruikt </p>

Fynnzoe: dankje wel . Ik weet wel dat mijn lichaam zich snel aanpast zoals voor mijn spiraal heb ik 2x de prikpil gebruikt vanwegen dat ik toen echt niet zwanger wou raken en toen ik mijn spiraal in september plaatste werd ik gelijk weer ongesteld. En nu ik de prikpil heb gebruikt werd ik gelijk niet ongesteld . Hoe lang duurde het bij jou voor dat je überhaupt ongesteld werd?

En ik ben voor dit alles zwanger geraakt door de pil heen en 1 keer door de prikpil heen alleen dat werd helaas een mk

Terug
Bovenaan