Prikpil

A

Anoniem

Guest
Hello ladies,

Ik heb vorig jaar april mijn laatste prikpil gehad omdat wij toch wel graag zwanger willen worden. Maar nu zijn we inmiddels meer dan een jaar verder en nog steeds niet zwanger....:-(
Heeft er iemand ook ervaring met de prikpil?

Greetz El

Hoi El,

Heb dit jaar op 4 mei voor het eerst en laatst de prikpil genomen. En ik zit nu in de vijfde week nadat hij uitgewerkt is.
Maar ik heb dus het zelfde probleem. Niemand kan zeggen hoe lang het duurt, ook niet of het korter zal duren voordat alles weer op gang komt omdat ik hem nog maar 1 keer heb gehad of wat dan ook.
Heel vervelend. Want je wacht.............., maar op wat?

Ik zou het ook echt niet weten. Ik weet wel dat als je hem lang gebruikt hebt dat het dan wel 18 maanden zou kunnen duren voordat alles weer op gang komt.

Als je een antwoord vind, dan zou ik het ook wel graag willen weten.
Misschien iemand ervaring??

Groetjes Ger.

Hoi,

Na gebruik van de prikpil kan het wel een jaar duren voordat de menstruatie weer op gang komt en er ook weer een normale eisprong is. Dat je na een jaar dus nog niet zwanger bent, kan dus kloppen.
Heb zelf ook de prikpil gebruikt en ben na een jaar weer overgestapt op de gewone pil. Kreeg toen gewoon weer een bloeding in de stopweek. Was een jaar later zwanger van mijn jongste.

Groetjes mama van 5

Terug
Bovenaan