Prikpil

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben in januari dit jaar gestopt met de prikpil.
Nu is het zo dat ik nog steeds niet heb gemenstrueerd, dus ik weet ook niet of ik wel of niet een eisprong heb.
Heeft iemand hiermee ervaring die ook de prikpil heeft gebruikt en nadien zwanger is geworden?
Graag zie ik jullie reacties verschijnen.

Willema

hallo willemina

de prik pil.......... tja...........
ik ben er zelf een half jaar aan geweest, heb vorig jaar   Feb mijn laatste prik gehad, ik was in die tijd een lange tijd vrijgezel en dacht ik toen ik na Feb weer moest komen, van ach laat maar, nou mijn eerste menstruatie was op 28-nov vorig jaar dus........ daarna pas in Jan. en het is nu nog Niet op orde!!!
ik weet niet hoelang jij nu aan de prik pil ben geweest, maar ik ga er NOOIT meer aan!
Inmiddels heb ik een vriend bijna een jaar alweer, ik heb hem direct verteld dat ik niet meer aan de pil ben, tot op heden zijn we nog niet zwanger!! En mijn HA vind mij nog te jong om voor een kindje tegaan (ben 26) en hij zei dat ik wel waarschijnlijk een eisprong heb, alleen wanneer????????????????? ik moet dus eingelijk opschrijven wanneer wij hebben gevreeen, en 14 dagen na mijn eerste ongi dag zal ik waarschijnlijk vruchtbaar zijn!!!
het kan bij jou anders zijn, en hoop voor je dat je cyclus snel weer de oude is en dat je snel zwanger mag worden, we horen het wel

san

Inmiddels heb ik een vriend bijna een jaar alweer, ik heb hem direct verteld dat ik niet meer aan de pil ben,

das klote ja hoe is reageerde je vriend er op dat je van de pil af ben?

tot op heden zijn we nog niet zwanger!! En mijn HA vind mij nog te jong om voor een kindje tegaan (ben 26) en hij zei dat ik wel waarschijnlijk een eisprong heb, alleen wanneer????????????????? ik moet dus eingelijk opschrijven wanneer wij hebben gevreeen, en 14 dagen na mijn eerste ongi dag zal ik waarschijnlijk vruchtbaar zijn!!!

te jong? na waar haal hij het lef vandaan om dat te zeggen, het is jou lichaam en als je er aan toe bent en je vriend ook moet je er voor gaan, het is je toekomst, ik ben zelf 24 we zijn nu in ronde 9 dus, loop bij de gynocoloog al, over 3 weken terug komen, lees topic klote zooi!!!

nou meis ik hoop voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt.

greetz suzette

hoi suzette

ik heb je topic al gelezen, en we hebben al met elkaar gekletst hahaha maakt niks uit hoor,
en hoe mijn vriend toen reageerde????????? gewoon eerst schrok hij, maar na een week was hij er aan gewend, en was het goed..

Maar nu kennen wij elkaar al een tijd hij en ik waren oude collega's en ik was toen helemaal gek van zijn broertje, die was toen wel pissig op mij, dat ik met zijn broer ging, maar goed, ik en mijn zwager (nu) hadden ook niks, hij kon alleen lekker masseren en daar kwam hij wel eens voor, dus ja

hoi meissie, ik reageer eigenlijk niet heel veel meer op dit forum maar hier moet ik echt effe op reageren!!!
ik ben in jan 2005 gestopt met de prikpil en nu augustus 2007 nog niet zwanger!!!!! ik was in oktober of november 2005 pas weer ong geworden en sind dien is het een grote rommel ik loop nu ook bij de gyn omdat ik nu bijvoorbeeld al ruim twee weken ong ben!!en dan gewoon een maand helemaal niet ong wordt?? ik kan je 1 ding vertellen ik ga er nooit meer aan!!
toen ik de gewone pil had, was ik gestopt , en ik ben 1 keer ong geworden en toen was ik meteen zwanger van mijn dochtertje!!ik kkan je maar 1 ding zeggen het is een grote rotzooi,
hoelang ben jij aan de prikpil geweest??
ik twee jaar!
ik hoop dat ik je niet de grond in heb gepraat maar ik vind wel dat we eerlijk moeten zijn, en dit is echt de waarheid,
heel veel succes meid,
xxx wendy

hallo,

Ook ik reageer hier niet veel, maar hierop wil ik mijn ervaring even kwijt.

Ben eerst een periode aan de "gewone" pil geweest, daarna tussen 2001 en 2004 aan de prikpil. in 2004 terug naar gewone pil en vrijwel meteen ongi op orde.

jan 05 weer begonnen met prikpil ivm erge menstruatieklachten. daarna de laatste in aug 05 gezet (dus maar 3 prikken) en in dec was deze uitgewerkt zei HA.

Daarna na 12 weken 1e ongi, toen 8 weken, toen 6 toen veel pijn in buik, bleek er een ontsteking in mijn baarmoeder te zitten.

Daarna binnen 6 weken ongi, daarna 5 en toen 4 dus ging best vlot op orde. M

MAAR nog steeds niet zwanger! nu bij gyn tot ontdekking gekomen dat ik geen eisprong heb, nu met clomid wel. dus zijn nu extra druk aan het klussen.

Al met al weet ik niet of dit alles door de prikpil is ontstaan, of dat gewoon mijn lijf niet goed is. Ik heb altijd veel baat gehad bij prikpil, de gewone pil voldeed niet tegen de ongipijnen (die ik nu maandelijks maar moet verwerken voor het goede doel)

Hoop dat bij jullie het geluk ook snel aan jullie zijde is!

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan