Prikpil

Dag dames!
Allemaal gefeli met jullie zwangerschap. Inmiddels ben ik al weer 4 maanden mama van mijn zoon Jurre.
Een nieuwe periode met nieuwe anticonceptie...

Omdat ik borstvoeding geef raadde mijn ha aan om de prikpil te gaan gebruiken. Nu las ik in de bijsluiter dat het 4 jaar (na de laatste prik) kan duren voordat ik weer zwanger kan worden.

Heeft iemand ervaring met de prikpil en na het stoppen zwanger worden?

Alvast bedankt!!
 
bij mij heeft het een jaar geduurd!! ik kan het je alleen afraden want het helpt je cyclus aardig door de war en als je stopt kun je wel een half jaar later pas ongesteld worden,kun je nagaan hoeveel hormonen je binne krijgt!!
 
Hoi,
Mijn vriendin had de prikpil, er was haar verteld dat het tot anderhalf jaar kon duren voordat haar menstruatie weer op gang kwam. Ze had daar rekening mee gehouden maar wat bleek... toen ze stopte na een paar jaar aan de prikpil geweest te zijn, kreeg ze helemaal geen eisprong meer (nu twee jaar later nog niet). Of dat door de prikpil kan komen daar zijn de meningen over verdeeld, sommigen zeggen dat dat niet kan maar andere artsen zeiden dat het wel degelijk kon. Laat je dus goed informeren, mijn vriendin zit nu aan de hormonen om een eisprong te krijgen en dat is ook geen pretje.
 
Terug
Bovenaan