Pril maar o zo fijn

Hallo,

Dan sluit ik me aan bij de vorige mama: ook ik ben zwanger! We weten het pas net, maar we zijn o zo blij! Het is nog even spannend wanneer ik ben uitgerekend, vanwege onregelmatige cyclussen.

Het wordt ons tweede kindje, we hebben al een zoontje van 14 maanden.

Nu beginnen de zorgen weer; zal het wel goed gaan?

In ieder geval kunnen we al van het eerste geluk genieten!

Liefs Sabien

Hey Sabien

Welkom bij de club. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ja wij weten het ook maar net maar het is wel leuk om het al te delen. Hoe voel jij je? Ik ben al wel misselijk telkens en me borsten doen ook erg zeer. Ik mag over twee weken naar de gyn voor een eerste echo. Ik sta al heel lang onder controle bij de Gyn. dus vandaar dat we al zo snel mogen gluren. En het is ook wel nodig want vorig jaar hebben ze een stuk van me baarmoedermond moeten weghalen door verkeerde cellen dus hij wil kijken hoe lang me baarmoedermond is anders krijg ik er in de loop van de zwangerschap een bandje omheen.

Liefs

Wauw, dat is dan toch zeker spannend!
IK voel me prima, heb niks geen kwaaltjes en dat terwijl ik bij de eerste echt goed ziek was en gespannen borsten had. Ik voelde dus niets, maar ook niets geen ongesteldheidssignalen, die ik toch duidelijk aan voel komen. Toch maar getest en raak! Zijn superblij :)

Ik ga over een week wel de vk bellen en de huisarts, die willen het toch ook altijd graag even weten.

Maar als ik je naam lees: is dit dan jullie 6e telg? Of begrijp ik het verkeerd?

Liefs Sabien

Hoi sabien

Ja je hebt het goed gelezen dit word onze 6e telg en wel de laatste nu dus ik probeer hier nog meer van te genieten. Ik heb al wel wat kwaaltjes als vaker naar de wc die misselijkheid en vermoeidheid, en pijnlijke borsten. Maar goed we kunnen er goed mee omgaan en ik geef aan de vermoeidheid ook maar gewoon toe s `avonds.

Wanneer zou jij nu uitgeteld zijn dan? Ik sta op 1 Februari als het goed is. Ik mag 8 Juni voor een echo bij de gynaecoloog al komen dus wel lekker snel.

Liefs

hoi,

ja hoor ben er wel, heb alleen m'n pols gekneusd, dus ik kan niet zo veel momenteel. Gelukkig gaat het alweer beter maar het is toch even lastig. Alles is verder goed, ga volgende week maar eens de vk bellen, dan horen we wel wanneer een echo volgt. Wel weer spannend, omdat ik helemaal niets geen kwaaltjes heb (nog niet... haha)

Liefs Sabien

Terug
Bovenaan