Pril zwanger & Bloedverlies

He dames
Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben nu ook heel pril zwanger.
Dag 29 verloor ik beetje bloed. Net verloor ik ook een beetje bloed en ik zit nu op dag 33 (ben na morgen officieel over tijd).
Ik maak mij een beetje zorgen. Het wordt mijn 2de enne ik herken nu symptomen van m'n eerste zwangerschap dus je zou zeggen: Dan zit het goed, toch maak ik mij een beetje zorgen.

Ik hoop eigenlijk dat jullie mij gerust kunnen stellen. 15 april heb ik echo. Ik vraag morgen of het eerder kan want zolang hou ik het niet vol.

Liefs
 
Aangezien het zo pril is zou het miss een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik heb het zelf nooit gehad maar dat is het eerste waar ik aan denk.
Enne 15 april? Neem aan dat het september moet zijn.
Probeer je nog niet te druk te maken en wacht t af.

succes!

xx
 
Ik denk ook aan een innestelingsbloeding. Heb ik ook gehad en dacht toen nog dat ik ongi zou worden. Denk dat je het beste gewoon even af kunt wachten hoe moeilijk ook.

Succes! x
 
Hoi spannend zeg. Ik heb vanaf het begin al bloedverlies en dat is onwijs spannend. Heb een miskraam gehad in April. Dus het is dan nog spannender.
Het kan 2 kanten opgaan zeggen ze dan. Ik hoop dat het bij jouw net zo is al bij mij dat het allemaal erg bloedrijk is en dat je daarom bloedverlies hebt.
Als jij het niet vertrouwd. Bij 6 an 7 weken kan je middels een inwendige echo het hartje horen kloppen. Dus je zou de afspraak kunnen vervroegen.

sterkte Yvonne
 
He zusteryvonne.
volgende week ga ik nog een keer testen en mocht het nog steeds positief zijn gaan we kijken naar vervroegde datum voor echo.
Thanks voor tip ;)
 
ik denk ook dat t een innesteling is.bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat niet gehad maar bij deze zwangerschap wel en schrok me ook rot toen ik dat bloed zag,heb gelijk de vk gebeld en kon gelijk langskomen.op de echo zagen ze toen alleen een dooierzakje en kon t zo zijn dat ik niet zo ver was als dat ik dacht(6wkn)of t kon weg zijn,6 dagen later kon ik weer komen voor een echo en toen zagen we een heel mooi hartje kloppen en toen was ik pas 6,2 wkn zwanger dus had ik een latere innesteling dan dat ik dacht.nu ben ik al weer 13,5 wkn zwanger
zou dus gewoon voor de zekerheid de vk bellen,vanaf 6 wkn kunnen ze een hartje zien kloppen
succes
 
Terug
Bovenaan