<p>Hi allemaal, </p><p>Mijn NOD was gisteren. Donderdagavond dacht ik ongesteld te zijn geworden, want had wat bloed met afvegen. Vrijdag overdag was het bijna weer weg, met name oud bloed. Vond al vreemd want word eigenlijk altijd stipt dag 27 ongesteld (had dus gister moeten zijn) Toch vrijdag maar een zwangerschapstest gedaan met idee, mogelijk innestelingsbloeding. En jahoor licht positief! En gisterochtend nog 1 gedaan van CB die gaf ook 1-2 weken zwanger aan. Maar heb er tot nu toe nog niet blij om kunnen zijn vanwege het bloedverlies. Gistermiddag was het bloed rood bij afvegen, vannacht en vanmorgen oud bloed bij afvegen en net toen ik naar t toilet ging zat er wat bloed in m'n ondergoed.. Word er beetje onzeker van! Omdat ik pas 3 a 4 weken zwanger ben kan de verloskundige er ook niet veel mee, kan pas vanaf week 6. </p><p>Heb verder geen echte buikkrampen erbij, en bloed is dus met name bij afvegen..</p><p>Iemand die dit herkend... ? Weet dat jullie me niet kunnen helpen maar benieuwd of er meiden/vrouwen zijn die dit ook hebben gehad ?</p>