Pril zwanger en bloedverlies bij afvegen

<p>Hi allemaal, </p><p>Mijn NOD was gisteren. Donderdagavond dacht ik ongesteld te zijn geworden, want had wat bloed met afvegen. Vrijdag overdag was het bijna weer weg, met name oud bloed. Vond al vreemd want word eigenlijk altijd stipt dag 27 ongesteld (had dus gister moeten zijn) Toch vrijdag maar een zwangerschapstest gedaan met idee, mogelijk innestelingsbloeding. En jahoor licht positief! En gisterochtend nog 1 gedaan van CB die gaf ook 1-2 weken zwanger aan. Maar heb er tot nu toe nog niet blij om kunnen zijn vanwege het bloedverlies. Gistermiddag was het bloed rood bij afvegen, vannacht en vanmorgen oud bloed bij afvegen en net toen ik naar t toilet ging zat er wat bloed in m'n ondergoed.. Word er beetje onzeker van! Omdat ik pas 3 a 4 weken zwanger ben kan de verloskundige er ook niet veel mee, kan pas vanaf week 6. </p><p>Heb verder geen echte buikkrampen erbij, en bloed is dus met name bij afvegen..</p><p>Iemand die dit herkend... ? Weet dat jullie me niet kunnen helpen maar benieuwd of er meiden/vrouwen zijn die dit ook hebben gehad ?</p>

Ik heb toen ik 7.5 week zwanger was voor het eerst bruinverlies gehad. Stopte na een dag. Een paar dagen later was het helder rood, bij afvegen. Stopte na 1.5 dag. Een halve week later weer wat bruinverlies, Stopte na 2.5 dag.

Inmiddels 17.5 week zwanger en alles is altijd goed geweest. Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken bij het afvegen, ik werd gek van mezelf.

Het is super spannend, ik kon er enorm slecht tegen om iedere keer weer te zien dat ik wat bloed verloor. M'n verloskundige vond het geen moment heel zorgwekkend, omdat ik er geen krampen bij had en het bleef heel minimaal. Ze gaf aan dat het prima nog steeds oud bloed verlies van de innesteling geweest kon zijn. En anders is je baarmoedermond zo goed doorbloed, dat een bloedvaatje gemakkelijk springt.

Ik duim met je mee dat het niks betekent, en het straks ook gewoon lekker ophoudt. Dat je daarna met iets meer rust je eerste echo kunt afwachten.

Heel veel succes!

Wat balen dat je nu zo in onzekerheid zit.. ik had ditzelfde toen ik 5,5 week was. Totaal geen buikpijn of krampen maar wel bloedverlies. Bij mij is het toen toch een miskraam gebleken. Weet dat er ook heel veel dames zijn die bloedverlies hebben gehad en een gezond kindje hebben rondrennen. Volgens mij is er 50% kans dat het goed gaat en 50% dat het fout gaat. Kan dus alle kanten op. Ik duim voor je!

Heel vervelend die onzekerheid! Ik heb dit precies gehad, na een aantal dagen licht verlies bruin rood bordeaux wit is het bij mij uiteindelijk een miskraam geworden. Er zit niks anders op dan afwachten en dat is niet leuk.. het kan alle kanten op.. Ik duim dat het allemaal blijft zitten. 

Ik had bij 7 week ook licht bloedverlies. Daarna niet, tot 17+6. Toen weer licht bloedverlies. Bij 18+1 heftiger. Daarna heel licht. Zou door een laagloggende placenta komen. bij 18+3 is ons kindje levenloos geboren.

Vroeg in de zwangerschap komt bloedverlies wel vaak voor, maar ik ben er huiverig voor.

Hier bij week 4 ook licht rood bloedverlies gehad bij afvegen. Daarna nog enkele dagen bruinverlies, toen een paar dagen niets en even later weer een paar dagen bruinverlies. 
Die onzekerheid vond ik heel vervelend en het wachten op een echo duurde lang, maar...
Inmiddels 23 weken zwanger van een (zoals het lijkt) gezonde zoon :) 

Ja hier ook! Slopende onzekerheid! Nu 6.3 weken zwanger,  2x licht bloedverlies gehad, en constant bruin bloedverlies. Toch wel alle zwangere symptomen, (veel misselijk, zere borsten)  herkenbaar voor iemand?? 

Terug
Bovenaan