Pril zwanger en hevige “menstruatiekramp” help!!

<p>Hey meiden,</p><p>Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben.. nu dus ongeveer 4,5 weken zwanger. <br />Sinds gisteren heb ik bruin verlies, vandaag wel al iets minder dan gister maaaar sinds vandaag enorme menstruatiekrampen. Het is nu al een uur continu aanwezig. Ik lig met een kruik plat op bed. Het maakt me echt heel angstig.. heeft iemand ervaring of weet waar dit van kan komen?</p>

Ik heb hetzelfde gehad, enorme menstruatie krampen van week 4 tot week 8/9 ongeveer. Dook ook ineen zo’n pijn deed het. Bij mij zeiden ze dat het de groei van je baarmoeder was, die groeide in 1 keer heel snel op het begin. Mocht je onzeker zijn of twijfelen kun je de verloskundige bellen!

Ik had ook extreme buikpijn de eerste weken! Ook elke dag met een kruik in bed gelegen. Het is idd dan de baarmoeder die groeit!
Ik had overigens geen bloedverlies, maar dus wel echt die krampen.

Bedankt voor jullie reacties! Het stelt me echt gerust!!! De krampen zijn nu ook weer helemaal verdwenen en voel me weer normaal gelukkig. 

Ik heb exact dit gehad, ook midden in de nacht soms alsof ik keihard ongesteld werd. Echt waardeloos. De echo daarna was gewoon goed met een kloppend hartje :)

Terug
Bovenaan