Pril zwanger en paniekerig

Hoiii,

Ik ben via ICSI zwanger geraakt. 2 dagen voor de testdatum zag ik een dunne lijn maar toch overtuigend zwanger op 2 verschillende merken en op de testdatum zelf Clearblue waarop zwanger - 2-3 stond.

Ik heb Ashermann waardoor ik flink wat progesteron moet nemen ( sinds 2 dagen voor de terugplaatsing tot de eerste echo die op 22 januari gepland staat 3 x per dag een pil Duphaston en 1 x per dag een injectie prolutex).

Nu zit ik op 5 dagen na de testdatum, ben ik op vakantie en heb behoorlijk zere tepels, plopjes in m'n buik, en ben ik ietswat vermoeid. Volgens mij vrij normaal maar omdat ik al 9,5 jaren bezig ben met zwanger worden ben ik niet overtuigd dat het helemaal goed zit.. dus ik had ineens vannacht een rare gedachte: wat als mijn lijf WEL probeert ongesteld te worden/miskraam te veroorzaken maar al die progesteron houdt een bloeding tegen? Dus zeg maar hoe weet ik dat ik nog steeds zwanger ben zonder te moeten wachten tot de eerste echo? Een test zal sowieso nog wel positief aangeven toch omdat ik een aantal dagen geleden ook positief testte... dus een test geeft mij geen duidelijk antwoord lijkt me....
 
Lijkt me sterk, maar als dat zo is, kan je er ook niks tegen doen.
Dus plan een afspraak in met je gynaecoloog / verloskundige voor na de vakantie.
En ga nu lekker genieten. Van gaar eten en 0% drankjes. Want grote kans dat de zwangerschap goed verloopt.
 
Terug
Bovenaan