pril zwanger

<p>Lieve mama's</p><p>Vorige week zondag had ik een positieve test. Ik moest eigenlijk pas afgelopen donderdag ongesteld worden.</p><p>De testen waren meteen positief toen de urine erin liep. De clear blue geeft aan 2-3 weken. </p><p>Nu staat in de bijsluiter dat je dan 4- 5 weken moet rekenen. Maar ik ben 14 maar nog ongesteld geweest. </p><p>Het gekke aan die ongesteldheid is wel dat die maar twee dagen duurde en daarna meteen weg was. </p><p>Normaal heb ik nog een paar daagjes verlies van bloed. </p><p>Ik heb veel last van branden of pijn bij de schaamstreek soms ook in de liezen. </p><p>Mijn borsten doen echt pijn en ben super misselijk in de ochtend. stemmingswisselingen en veel plassen heb ik ook.</p><p>Kan het zijn dat ik al zwanger was voor die menstruatie ?</p><p>is de pijn die ik heb bandenpijn? </p><p>moet ik me zorgen maken ?</p><p>ben zo onzettend onzeker.</p>

Hoi!

De zwangerschap wordt geteld vanaf je eerste dag van je laatste ongesteldheid. Dus als vanaf 14 maart ben jij 'zwanger'. Is wat verwarrend, maar vanaf die dag starten de 40 weken.
En dat zou ook goed kunnen kloppen

Hoi!

De zwangerschap wordt geteld vanaf je eerste dag van je laatste ongesteldheid. Dus als vanaf 14 maart ben jij 'zwanger'. Is wat verwarrend, maar vanaf die dag starten de 40 weken.
En dat zou ook goed kunnen kloppen

Kan die ongesteldheid geen innesteling zijn geweest? Ik had dit ook 3 dagen bruin met afvegen, uiteindelijk was dit de innesteling en telde deze dus niet als menstruatie. 

Hoi hoi 

nee was echt veel bloed. Was een maandverbandje vol per dag. Was helderrood. Ik denk zelf dat ik meteen na de menstruatie zwanger geraakt ben. Dat is wat de verloskundige zei tegen mij aan de telefoon. 

Ik had ook  3 dagen een lichte bloeding tijdens de innestelling. Was rond de 2e / 3e week van mijn zwangerschap. De test was in week 3 positief En zei clearblue 1 tot 2 weken. 

Terug
Bovenaan