Pril zwanger

<p style="text-align: left;">Hallo , ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben ?nu ben ik volgens de verloskundige 4w en 5 dagen. Ik ben benieuwd wie in de zelfde fase als my zitten? als het goed is ben ik rond 23 juli 2020 uitgerekend..</p>
 
Ik weet het nu ongeveer 4 daagjes maar zit nog een dag voor NOD! Volgens de appjes uitgerekend op 29 juli. Binnen een weekje voor het eerst naar de gynaecoloog!
 
Ik ben nu 4 dagen overtijd... Maar wil nog niet testen, wacht het nog even af.. Mocht ik wel zwanger zijn ben ik ook ergens in juli 2020 uitgerekend... Hopelijk ben ik zwanger :)
 
Ik weet het ook sinds 4 dagen! Volgens mijn berekening 20 juli uitgerekend. 10 december de eerste echo, dus super leuk en spannend weer! 
 
Yeahh, ik ook!
Zit nu rond in 5e week.
12 dec hebben we dan afspraak met verloskundig.
Volgens berekening ben ik 25 juli uitgerekend!
Voor mij is het alles 1e keer. Zooo spannend
Hebben jullie veel last van symptomen?
 
Wat super leuk! Gefeliciteerd iedereen!! Ik weet het sinds gisteren dat ik zwanger ben en als het goed is ben ik uitgerekend zo rond 28 juli 2020! Het is voor mij ook de eerste keer en vind het ook super spannend allemaal pfff. Verder gelukkig bijna geen symptomen behalve dan zeurende pijn in m  linkerzij... En jullie?
 
Hoi dames,
 
hier nog 1! 1e keer zwanger en 26 juli uitgerekend! Zo spannend allemaal! Zeurende pijn herkenbaar! Vrijdag intake bij de verloskundige, gefeliciteerd allemaal !!!
 
Terug
Bovenaan