Prille wens...lange weg?

Hallo allemaal!
Ik ben Loetje, 27 jaar en
brand-new
op dit forum. Al jaren droom ik ervan moeder te worden en eergisteren heeft ook mijn vriend (32) zijn kinderwens uitgesproken. Ik sta te popelen, het is een heerlijk gevoel om diezelfde intense wens te hebben. Normaal gesproken kun je dan op het forum ‘zwanger worden’ je hart luchten.Maar helaas zal zwanger worden voor ons niet makkelijk zijn…
Mijn vriend ejaculeert namelijk niet. Het kan zijn dat er iets is beschadigt tijdens een operatie om zijn verstoten nier te verwijderen op 16-jarige leeftijd. Maar het kan ook zijn dat het een prostaataandoening is, klinkt als een oude mannen kwaal. Bij ‘retrograde ejaculatie’ wordt er wel sperma aangemaakt maar in plaats dat dit via de urinebuis naar buiten komt, wordt het omhoog, de blaas ingespoten om vervolgens weer met de urine mee, uitgeplast te worden. Het is niet perse onmogelijk om een kindje te krijgen, maar via de ‘natuurlijke weg’ lukt dus niet. Ben errug benieuwd wat de huisarts gaat zeggen…nog 3 weekjes, dan gaan we langs om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je voorstellen dat ik erg nieuwsgierig ben hoe dit traject in zijn werking gaat maar wacht het rustig af. Zijn er mensen die in (soort)gelijke situatie zitten?
Groetje van Loetje

Hoi Loetje,

Ik heb geen ervaring met deze afwijking maar ik weet wel dat er een behandeling is waarbij ze zaad direct uit de bal halen en het daarna bij de vrouw in brengen. In mijn beleving kunnen ze jullie dus helpen.
Je hebt wel kans dat je op deze manier sneller zwanger raakt dan wij allemaal bij elkaar!
SUCCES!

gr.Inge

Terug
Bovenaan