<p>Hallo meiden!</p><p>Afgelopen week zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat we zwanger zijn, we beseffen het nog niet natuurlijk maar zijn ontzettend blij! (ca. 4 weken).</p><p>Nou is het zo dat ik een leidinggevende functie mag bekleden bij een hele fijne, mooie winkelketen waar ik erg blij mee ben. Het nadeel van mijn baan is wel, dat ik lichamelijk vrij zwaar werk heb. Denk aan snijden van tapijt, verwerken van zware kooien). Nou is het zo dat ik met mn functie dus de boel kan aansturen, uitbesteden e.d. maar ik kom er niet altijd mee weg. Mijn collega's zijn ook gewend dat ik bepaalde dingen doe. </p><p>Ik denk eraan om mn leidinggevende en mn naaste collega op de hoogte te brengen binnenkort zodat zij er rekening mee kunnen houden en omdat ik bang ben dat ik anders teveel zware werkzaamheden blijf doen. Maar dan nog zit ik met een bepaald verwachtingspatroon van mn team.. Ik wil het nog niet wereldkundig maken gezien de zwangerschap zo pril is. </p><p>Wat zouden jullie doen in mijn situatie? </p><p>Liefs! ?</p>