prille zwangerschap gaat nu hopelijk wel goed

Na dagen overtijd te zijn geweest heb ik vanmorgen een positieve test gedaan. En omdat ik al een keer eerder zwanger ben geweest wat na 2 maanden een miskraam werd maak ik me nu weer zorgen of dat zal gebeuren. Nu bij elk pijntje denk ik zie daar gaat het alweer mis. En tja ik weet niet of dit normaal is en wat ik met die zorgen moet. Mss kan iemand. Me helpen xx
 
Hey gebruiker56290

Ik heb voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad...nu ben ik 33 weken en 2 dagen zwanger...het kan dus ook goed gaan!
Wat ik me kan voorstellen is dat je je vertrouwen in je eigen lichaam kwijt bent...je vraagt je af waarom nu steeds die miskraam? Dat had ik al.bij de eerste keer...
Hoe ik je kan helpen is door alleen te zeggen probeer niet te stressen en houd moed!
Daarbij kun je hoe vervelend het ook is niets veranderen als het misgaat...wat dan wel handig zou zijn is een onderzoek in het ziekenhuis. Er moet toch een reden zijn waarom dat gebeurd??

Hopelijk kun je hier de steun vinden die je nodig hebt. Geniet van het kleine wondertje die nu in je groeit en ik duim op een gezonde zwangerschap met als kers op de taart een gezond kindje in jouw armen!!

Groetjes,

Annemarie
 
Hoi,
Bij mij is het in de afgelopen 1,5 jaar tot 4 keer toe mis gegaan en steeds tussen de 5 en 9 weken. Heel herkenbaar dus wat je noemt. Ik ben inmiddels 12 weken zwanger, maar durf het nog steeds niet helemaal te geloven.
Wij liepen al bij de gynaecoloog, dus zodra ik een positieve test had zijn we meteen voor een echo gegaan en ja hoor, het zat er echt. Maar toen kwam alle angst 'wat als het weer mis gaat'.
Wat mij hielp was me te richten op andere dingen, aanleiding zoeken. Lekker een boek lezen, thee drinken met vriendinnen, hobby's, etc.
Wij hebben afgelopen week weer een echo gehad en alles is nog steeds goed, waarbij we eindelijk door de kritieke periode heen zijn.
Nu hopen dat ik er ook wat van durf te gaan genieten.

Ik hoop voor jullie dat het ook blijft zitten en dat ook jij er straks van kan gaan genieten.

Groetjes Melody
 
Terug
Bovenaan