Prille zwangerschap?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Sinds eergisteren 's nachts wakker van misselijkheid. Tegelijkertijd heb ik ook een honger gevoel, dit is de gehele dag! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Sinds vanochtend hele hevige dorst en nu net wel wat krampjes, deze zijn wel weer weg</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Maar getest en helaas negatief.. </p>

[quote quote=10282298]Dit zijn naar mijn ervaring wel zwangerschapssymptomen.. maar kan natuurlijk ook van iets anders zijn. Wanneer is je NOD?[/quote]
Laten we het hopen? de test vindt van niet. Euhm, wisselend. Ik verwacht na de 20ste pas maar dit wisselt erg bij mij. Ik heb PCO ovaria

Terug
Bovenaan