Prille zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Sinds eergisteren 's nachts wakker van misselijkheid. Tegelijkertijd heb ik ook een honger gevoel, dit is de gehele dag! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Sinds vanochtend hele hevige dorst en nu net wel wat krampjes, deze zijn wel weer weg</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Maar getest en helaas negatief.. </p>

Dit zijn naar mijn ervaring wel zwangerschapssymptomen.. maar kan natuurlijk ook van iets anders zijn. Wanneer is je NOD?

[quote quote=10282298]Dit zijn naar mijn ervaring wel zwangerschapssymptomen.. maar kan natuurlijk ook van iets anders zijn. Wanneer is je NOD?[/quote]
Laten we het hopen? de test vindt van niet. Euhm, wisselend. Ik verwacht na de 20ste pas maar dit wisselt erg bij mij. Ik heb PCO ovaria

Nu naar het toilet geweest. Heb 1 druppel bloed in mijn onderbroek nu... Verder niks meer gekomen

Terug
Bovenaan