Prille zwangerschap

<p>Hallo dames,</p><p>Vandaag bij het toilet bezoek een klein beetje bloed bij afvegen. Door een eerdere miskraam maakt het me wel wat onzeker. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad. Het was slechts een keer en heb verder geen buikkrampen.</p><p>Ik voel me echt zwanger : Misselijk, pijnlijke blauwe borsten en heel erg moe.</p><p>Iemand ervaring ermee? Alvast bedankt dames. </p>

Geen ervaring mee, maar je hoort het inderdaad wel vaker. Zou beetje vertrouwen op de vk. En op wat je lijf zegt, zeker met zulke duidelijke zwangerschapssymptomen. Helaas zijn die eerste paar weken tot de eerste echo altijd onzeker en duren ze ook veel te lang.. :(

Ik had ook bruin bloed toen ik 6 weken was, meteen in paniek en verloskundige gebeld.. ze zei dat het allemaal heel goed doorbloed is en daardoor snel wat kan bloeden. Door niezen, hoesten, persen bij toilet of door sporten of heel druk zijn. Zonder erge buikkramp of veel helderrood bloedverlies geen zorgen. Het kan inderdaad altijd misgaan zo vroeg maar zoals je omschrijft het ik ook al een paar keer gehad en nu 14wk zwanger. Ik herken je angst wel hoor!!! Probeer te ontspannen.. :)

Hier ook, naar eigen inschatting zo'n 6 weken zwanger (onregelmatige cyclus dus exact geen idee). Heb ook bloedverlies gehad 1x, veel over gelezen en besloten dat ik me heen zorgen hoef te maken..  uiteindelijk kan een echo je alleen maar geruststellen dus tot die tijd probeer ik inderdaad maar ervanuit te gaan dat het niets iets om ongerust van te worden !

Dames, bedankt voor jullie berichten.
Vanacht helaas hevige krampen gehad en vanmorgen mijn vruchtje verloren.
Volgende week kunnen we naar het ziekenhuis om te kijken wat de oorzaak van twee miskramen is, of dat we gewoon pech hebben gehad.
xxx Linnn 

Terug
Bovenaan