Prille zwangerschapssymptomen

<p>hallo dames,</p><p>ik vroeg me af wat jullie zwangerschapssymptomen waren in de eerste weken van jullie zwangerschap. </p><p>Wij proberen sinds een maand zwanger te worden en ik denk dat het mogelijk al gelukt is! Alleen zijn de testjes nog te vroeg en dus (denk ik) negatief..</p><p>Ik heb een onregelmatige menstruatie en ik gok dat mijn eisprong rond de 13/14de was. De 12de hebben wij gevreeën en in de avond van de 13de begon ik krampen te Krijgen. Ik dacht na een aantal dagen dat ik een infectie of een blaasontsteking had omdat mijn baarmoeder ging trekken en heel vreemd aanvoelde, maar dat had ik niet. Ik wist toen nog niet dat dit een zwangerschapssymptoom kon zijn, maar zo vroeg al?! Is dat mogelijk, weten jullie dat misschien? Ik heb nu al 1,5 week dus pijn aan mijn baarmoeder en onderrug. Borsten beginnen sinds gisteren wat gevoeliger te worden. Zit dit tussen mijn oren of denken jullie dat het echt wat kan zijn? Heb verder helemaal geen symptomen zoals afscheiding, bloed etc..</p><p>Deze 2 weken wachten is echt een ramp! Wat waren jullie (gekke) Symptomen? Ik ben zo benieuwd!!</p>

Hai,
deze twee weken wachten is idd een ramp en voor simmige vrouwen zelfs 3 weken wachten omdat de testen dan pas werken.
Het verschilt per vrouw en per zwangerschap enorm denk ik. Bij mijn oudste rammelde mijn hele lichaam al zwanger ver voordat ik het kon weten. Toen bij mijn zoon helemaal geen signalen. Bij onze jongste ook niet echt behalve mega humeur.

Last van onderrug waren bij mij wel signalen van zwangerschap maar ook van menstruatie. Net als gevoelige borsten hebben.
Bij mij zat het verschil in smaak (koffie is ineens vies) obsipatie, snel prikkelbaar en om alles wel kunnen huilen.

Ook ik zit in het wachtbankje. Geen symptomen dit keer, hoogstens beetje gevoelige borsten, vleugje misselijkheid af en toe en een menstruatie die uit blijft.

Liefs!

O vreselijk!! Ja heel spannend allemaal.. 
goed om te weten dat het normaal kan zijn om zo snel al symptomen te hebben. Iedere vrouw is natuurlijk ook anders :) ik ben ook zooo ontzetten opgeblazen en mijn buik lijkt minstens 4 maanden zwanger al. 
Ik hoop echt dat het allebei zijn!! Heb je al getest??

Ik hoop echt dat het allebei zijn!! Heb je al getest??

Yup, maar helaas moet ik altijd een weekje extra geduld hebben....
Kom anders gezellig bij het nod in maart forum, daar zitten allemaal dames op hetzelfde bankje als wij!

Ik weet nog precies dat ik een week na mijn eisprong in een restaurant zat en ineens uit het niets extreem moe werd. Die nacht ook koorts gekregen en andere vage klachten. In de week die volgende (dus week voor mijn NOD) steeds wat vage klachtjes: de enige dag erge hoofdpijn, de andere dag keelpijn, dan weer oorpijn. En ik bleef echt extreem moe (eigenlijk zonder reden, naja uiteindelijk met een goede reden dus ?).. Mijn vriend zei toen op gegeven moment: ben je niet gewoon zwanger? Op NOD getest en ja hoor, ik was zwanger. Ik had verder geen klachten als misselijkheid al, pijnlijke borsten, rugpijn etc. Ik ben het 1e trimester extreem moe gebleven en had last van mijn borsten, nu 15 weken zwanger en het enige 'kwaaltje' wat ik nu nog heb is gewoon weinig energie.
Ik denk dat het heel erg per persoon wisselt wat de symptomen zijn.

Ik heb 9 maanden lang telkens mezelf gek gemaakt met evt symptomen. Die zeiden dus allemaal niks, want elke keer toch echt ongesteld geworden. Ronde 10 toen het raak was had ik juist nergens last van, voelde me compleet niet anders ofzo. Dus het hoeft allemaal niks te zeggen! Zowel symptomen hebben, als het ontbreken daarvan

ik ben in februari voor het eerst zwanger geweest, helaas eindigde dit met 6+4 weken in een bbz waarvoor een operatie.
Ik merkte het al gauw dat het raak was, ik voelde me 'anders'. Kon niet zo goed plaatsten wat het dan was, maar ik merkte het gewoon.
Ik had de eerste dagen vóór ik positief testte, pijn in me maag en darmen, had diarree. Ook moest ik vaker plassen en was ik erg moe. Ik merkte tijdens reclames of andere filmpjes dat ik me dit ineens erg kon aan trekken.
Normaal gesproken doen me borsten een week voordat ik ga menstrueren zeer, dit was deze keer niet zo, ook dat was 'gek'. Ik weet nog dat ik zondag positief testte en dat we zaterdag avond een vriend over de vloer hadden. Ik ben die avond niet eens beneden geweest, lag vermoeid met hoofdpijn op bed.
Al met al best veel tekenen gehad dus...

Het is altijd heel lastig...van de een hoor je dat symptomen niet zo vroeg kunnen, de ander heeft het zelf wel.. zit het in je hoofd of is het echt is ook altijd een vraagje (bij mij althans).
Ikzelf heb het nog niet mee mogen maken maar ik duim voor je dat het raak is! Heel erg benieuwd. 

Terug
Bovenaan