<p>hallo dames,</p><p>ik vroeg me af wat jullie zwangerschapssymptomen waren in de eerste weken van jullie zwangerschap. </p><p>Wij proberen sinds een maand zwanger te worden en ik denk dat het mogelijk al gelukt is! Alleen zijn de testjes nog te vroeg en dus (denk ik) negatief..</p><p>Ik heb een onregelmatige menstruatie en ik gok dat mijn eisprong rond de 13/14de was. De 12de hebben wij gevreeën en in de avond van de 13de begon ik krampen te Krijgen. Ik dacht na een aantal dagen dat ik een infectie of een blaasontsteking had omdat mijn baarmoeder ging trekken en heel vreemd aanvoelde, maar dat had ik niet. Ik wist toen nog niet dat dit een zwangerschapssymptoom kon zijn, maar zo vroeg al?! Is dat mogelijk, weten jullie dat misschien? Ik heb nu al 1,5 week dus pijn aan mijn baarmoeder en onderrug. Borsten beginnen sinds gisteren wat gevoeliger te worden. Zit dit tussen mijn oren of denken jullie dat het echt wat kan zijn? Heb verder helemaal geen symptomen zoals afscheiding, bloed etc..</p><p>Deze 2 weken wachten is echt een ramp! Wat waren jullie (gekke) Symptomen? Ik ben zo benieuwd!!</p>