primeur voor de oppas

Hoi hoi,

Nou het zat eraan te komen nu ik weer aan het werk ben enkele 'eerste stapjes' te missen, wan tLaura heeft zich vandaag voor het eerst omgerold!!! En wel meerdere malen! Helaas was mama daar niet bij en heeft de oppas de primeur gekregen :-(. Ik hoop dat ik dadelijk nog een demo krijg, ha ha.

Liefs van een trotse mama

Hoii

Wat goed van Laura! Dat doet ze dan al vlot zeg! Jammer dat je het gemist hebt inderdaad, maar zo zullen er in de toekomst nog wel meer dingen gaan komen. Ik hoop dat ze het nog een keer laat zien! Hoop alleen voor je dat ze ook snel leert hoe ze terug moet rollen haha, anders blijf je haar terug draaien hihihi

Ik zag dat ze de laatste dagen wel eens wat probeerde, maar kreeg echt de indruk dat het nogf wel even zou duren, niet dus!! Ik zit net te bedenken, dat dit 's nachts nog wel eens spannend kan worden... Vooral als ze nog niet terug kan draaien.Toch wellicht de aerosleep gaan gebruiken! Iemand ervaring?

Zo Laura is er vlot bij zeg!
Hoe oud is ze nu?
Jammer dat ze het voor het eerst bij de oppas deed.
Gelukkig gaan er nog veel meer "eerste" dingen gebeuren! Hopelijk doet ze dat als ze lekker thuis is!
Camera vast in de aanslag!

X

Wat snel! Spannend maar ook heel leuk lijkt me.
Jammer dat je het hebt gemist, maar ook weer een grote verrassing.

Wat goed!! Wel jammer dat je er zelf niet bij was! Toevallig heeft Lars zich net voor het eerst omgedraaid, ik heb het helaas niet gezien omdat ik aan het koken was maar lag in een keer op zn buik :)
Nu is hij helemaal gefrustreerd dat het niet nog een keer lukt, best zielig maar ook wel grappig om te zien.

Hoop dat ze zich snel in jouw bijzijn draait!

Liefs

Terug
Bovenaan