primeur!

Dames,

Jullie hebben de primeur! ik zit net een stukje te typen bij een ander onderwerp en Lukas gaat uit zich zelf zitten! Het zat er al aan te komen maar net deed hij het toch echt. Hij ligt op de grond te spelen en komt omhoog en ja hoor, terwijl ik dit schrijf doet hij het weer. hij is helemaalt trots en ik ook natuurlijk!

Annemieke

Hi Annemieke.

Ohhhhh, wat ben je dan trots hé?
Ik vind het nu ook zo knap dat ons mannetje kan rollen.
Hoe oud is jouw kleintje eigenlijk? En is het dan aan de vroege, late of normale kant dat hij zelf omhoog kan zitten?

Groetjes Charlotte

Hij is nu 71/2 maand. Hij kruipt ook al een week of drie. Volgens het KDV is hij daar erg snel mee. Zitten weet ik niet of dat snel is of niet (het is mijn eerste). Ik denk dat het redelijk gemiddeld is.

Annemieke

zo.. wat zal jij trots zijn!
Je zal nu nog wel glunderen.
Leuk dat ie het uit zich zelf doet?
Was ie al lang aan het oefeningen?

Jaimey heeft het nog niet door, hij gaat wel van de zitstand naar de buikstand maar in zit zitten.. nee nog niet.

gr kaat

Wat goed zeg!!!!
Volgens mij is 'ie wel erg snel, nou heeft mijn oudste dochter nooit echt gekropen en Linde, nu 6mnden + een week kan nog steeds niet omrollen.
Dus in mijn ogen is je mannetje supersnel..hahaha!!!
Nou je mag met recht trots zijn op zo'n prestatie hoor.

groetjes Danielle.

wat goed!!

Rêve rolt van rug naar buik en weer terug, helemaal happy!!

wat is de volgorde ook alweer?
rollen rug/buik
rollen buik/rug
tijgeren
kruipen
zitten
staan
lopen
rennen????

Lukas heeft niet lang zitten oefenen. Van het weekend maakte hij de eerste bewegingen. Gisteren ging het voor het eerst echt goed en vandaag heeft hij het helemaal door.

Ik ben zo trots!

Terug
Bovenaan