primoliet

Hallo,

2 Maanden geleden heb ik een miskraam gekregen. Na 7,2 weken ben ik op nacontrole geweest en omdat ik nog geen menstruatie heb gehad en ik ook (nog ) niet zwanger ben kreeg ik primoliet voorgeschreven. Afgelopen zondag was de laatste dag slikken en zou ik 2 tot 3 dagen erna een bloeding moeten krijgen. Tot nu toe nog niks. Ik had na 2 pillen slikken al opgezwollen borsten en sinds zondag ben ik misselijk, die misselijkheid is (kan) een bijwerking (zijn).
Heeft iemand hier ervaring mee? Het zou kunnen dat ik zwanger ben hoewel dat vorige week dinsdag niet bleek uit de bloed test, maar goed het kan zijn dat ik net opp dat moment wel een eisprong had. Ik moet nog even rustig afwachten en over een paar dagen een test doen en anders bel ik de gyn. om advies.

groetjes Danielle

hoi kyllian,

ik heb ervaring met primolut. ik slikte dit ook toen ik zwanger wilde worden om een menstruatie op te wekken. misselijk was ik na einde kuur, dus mogelijk bijwerking van de primolut ? ik kreeg na einde primolut pas telkens na 6 dagen een bloeding, dus het is even afwachten voor je. Helaas moet ik je ook melden dat ik 1x niet gereageerd heb op primolut, ik kreeg geen bloeding, na onderzoek bij de gyn bleek ik zwanger wat helaas eindigde in een mk met 14 weken, dus het kan alle kanten op
Succes en tuuuurlijk hoop ik voor jou op een succesvolle afloop

tammie

Terug
Bovenaan