Primolut medicatie voor opwekken menstruatie

<p>Is er iemand die ervaring heeft met de medicatie primolut.</p><p>Ik zit op dag 97 van mijn cyclus. Veel te lang overtijd dus  maar niet zwanger pff. Omdat ik maar niet ongesteld word heb ik deze medicatie gekregen ik moet het een week slikken en dan zou ik na 2 a 3 dagen ongesteld moeten worden.</p><p>Iemand ervaring?</p><p>Of andere dingen die jullie hebben gekregen om je menstruatie op te wekken?</p><p> </p>

Hoi Daniellebrit,

Ik ben nu voor de 2de keer klaar  met een kuur. Bij mij heeft het beide keren geholpen. Belangrijk is wel om te laten onderdoeken waarom je geen menstruatie hebt zonder hulp.
Groet
Samms

Beste samms, 
Hoelang heb je gewacht voordat je met de 2e kuur begon? Heb jij al verder onderzoek laten doen? Ik heb zoiets van stel dat ik nu wel ongesteld wordt na de kuur. Hoelang moet ik dan wachten voordat ik weer naar de dokter ga dat ik niet uit mezelf ongesteld wordt. Ik heb nu 93 dagen gewacht maar wil niet weer zo lang tussen mijn cyclussen

Gr Daniëlle 

Hi danielle,
Na mn menstruatie heb ik 40 dagen gewacht daarna naar de dokter en doorverwezen naar de gyn, inmiddels zit ik in mn 3de ronde hormonen.
Liefs
Samms

Hoi Danielle,

Sorry voor mn late reactie, ik gebruik clomid op mn ei te helpen groeien ivm pcos. 
Ik heb de onderzoeken al gehad en zit nu in t behandeltraject.

Liefs

Mijn menstruatie is zondag dankzij de medicatie begonnen. Het is niet te vergelijken met een gewone menstruatie als ik kijk naar de hoeveelheid bloedverlies. Maar toch zeker wel al 4 dagen aan 't bloeden. Langs de huisarts geweest en gezegd dat medicatie helpt. Hij gaf aan dat dat een goed teken is. Mocht ik tussen nu en eind augustus weer niet ongesteld worden dan hoef ik de huisarts alleen nog maar te bellen en dan regelt hij een verwijzing naar de gynaecoloog. Heel spannend of 't nu dus wel uit zich zelf gaat komen. 

Terug
Bovenaan