Primolut N

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Eigenlijk hoor ik hier helemaal niet, maar ik heb ff een vraagje.
Mijn cyclus is echt enorm onregelmatig, ik schommel tussen de 37 en inmiddels 93 dagen...
Nu heeft mijn HA me vorige week Primolt N voorgeschreven.
Inmiddels ben ik 8 dagen bezig met de 10 daagse kuur maar heb op wat buikkramp na eigenlijk nergens last van.
Heeft één van jullie dit weleens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Mijn HA reageert nogal laconiek als ik vragen heb....

Gr. Cora

Hoi Cora,
Ik had zelf ook een erg onregelmatige/lange cyclus, maar mijn huisarts heeft nooit primolut voorgeschreven. Want wat wil je huisarts hier verder mee bereiken, je gaat er niet ineens regelmatig van worden.....
Ik ben naar de gyn gegaan en toen we begonnen en er in mijn eerste cyclus geen vooruitgang was en ik mocht gaan beginnen met hormonen is besloten mijn cyclus af te breken met primolut. 5 dagen 3 tabletten.
Maar ik ben er echt goed ziek van geweest. Toevallig heb ik  pas weer tabletten gehad omdat ik mocht starten met ivf en nou is mijn cyclus een beetje in de war.
Ik ben niet happig op primolut en mijn cyclussen zijn na een jaar wel vanzelf iets korter geworden en na een jaar zijn we verder gegaan in het ziekenhuis.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes

Ha Cora.

Heb 1,5 jr geleden ook primolut gebruikt. Mijn arts zei dat het gegeven word om je even te "resetten" zeg maar. Het kan soms zijn dat je eigen lichaam het dan weer oppakt. En je dus weer wat regelmatiger ongesteld bent.
Ik had hetzelfde probleem en inmiddels(sinds 1 jaar)  ben ik regelmatiger ongesteld. Dus vind het helemaal niet zo gek dat je dat kreeg, klinkt mij wel logisch in de oren.

Gr Moppie

Terug
Bovenaan