Primolut,wie heeft er ervaring mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames, ik heb even een vraagje, mijn vriend en ik zijn bijna een jaar bezig om in verwachting te raken en we lopen al een maand of 4 bij een gynecoloog,dit vanwege problemen bij mij in het verleden.Nu heb ik een cyclus van ongeveer 60 dagen, we hebben via bloedprikken gekeken of ik een eisprong heb en de gyn zei dat ik geen eisprong gehad heb.Nu heeft ze mij primolut voorgeschreven.dat heb ik 3x dgs 5dgn geslikt en ik had binnen 2 tot 5 dagen ongesteld moeten worden.Het is nu al 10 dagen geleden en ik ben dus nog steeds niet ongesteld.Op de 3e dag van de cyclus moet ik 5 dagen 1 tablet clomifeencitr slikken die zou een eisprong opwekken.
Ik ga zo aan mezelf twijfelen doordat ik maar niet ongesteld word en natuurlijk omdat ik dus geen eisprong heb.Wie herkent dit of kent iemand die dit ook heeft gehad en toch uiteindelijk zwanger is geraakt?
Alvast bedankt!!!!!!

Hoi meis,

Ik heb er geen ervaring mee maar donderdag moet ik naar de gyn voor de uitslagen van mijn hormonale onderzoek. Hij zei al dat ik dit waarschijnlijk ook krijg voorgeschreven en daarna aan de Clomid moet.

Ik heb ik april van dit jaar een miskraam gehad en ik heb nu dus geen eisprong meer en ben dus ook helemaal niet meer ongesteld geworden!

Als ik jou was, zou ik de gyn even bellen. Vaak hebben ze wel tel. spreekuur. Als je het leuk vindt zouden we contact kunnen houden om ervaringen uit te wisselen met Clomid.

Mijn emailadres is frederique@vinden.nl

Kijk maar. Het lijkt me leuk om iemand te hebben met wie ik ervaringen kan delen.

Ik ben trouwens 27 jaar, heet Frederique maar ik noem mezelf altijd gewoon F. op het forum.

X F.

ps: ik lees mijn mail of berichten op het forum zo eens in de 2 dagen (kan niet op mijn werk internetten helaas)

Hoi Anoniem,
ik kreeg altijd primolut van de dokter om mijn ongi uit te stellen, bijv op vakantie enzo.
Ik weet wel dat het moment dat ik het niet meer slikte ik vrijwel meteen ongi werd.
Gr. Ikje

Terug
Bovenaan