A
Anoniem
Guest
Hoi dames, ik heb even een vraagje, mijn vriend en ik zijn bijna een jaar bezig om in verwachting te raken en we lopen al een maand of 4 bij een gynecoloog,dit vanwege problemen bij mij in het verleden.Nu heb ik een cyclus van ongeveer 60 dagen, we hebben via bloedprikken gekeken of ik een eisprong heb en de gyn zei dat ik geen eisprong gehad heb.Nu heeft ze mij primolut voorgeschreven.dat heb ik 3x dgs 5dgn geslikt en ik had binnen 2 tot 5 dagen ongesteld moeten worden.Het is nu al 10 dagen geleden en ik ben dus nog steeds niet ongesteld.Op de 3e dag van de cyclus moet ik 5 dagen 1 tablet clomifeencitr slikken die zou een eisprong opwekken.
Ik ga zo aan mezelf twijfelen doordat ik maar niet ongesteld word en natuurlijk omdat ik dus geen eisprong heb.Wie herkent dit of kent iemand die dit ook heeft gehad en toch uiteindelijk zwanger is geraakt?
Alvast bedankt!!!!!!
Ik ga zo aan mezelf twijfelen doordat ik maar niet ongesteld word en natuurlijk omdat ik dus geen eisprong heb.Wie herkent dit of kent iemand die dit ook heeft gehad en toch uiteindelijk zwanger is geraakt?
Alvast bedankt!!!!!!