Primolut

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Heeft iemand ooit primolut gebruikt?</p><p>Ik heb in februari een miskraam gehad, hierna 1 keer een menstruatie gehad na 38 dagen. Dit was in maart, hierna niet meer ongesteld geweest. Hier heb ik de huisarts voor gebeld en een primolut kuur gekregen van 10 dagen 3 x per dag een tabletje om mijn menstruatie op te wekken. Nu heb ik afgelopen vrijdag het laatste tabletje ingenomen, en tot op heden nog geen menstruatie te bekennen. Dit kan een week duren, maar de huisarts gaf aan dat de meeste gemiddeld 2 dagen na het laatste tabletje ongesteld worden.</p><p>Wie heeft hier ervaring mee? Word hier zo onzeker van, altijd een cyclus tussen de 28-38 dagen zit redelijk wat verschil in. Wij willen nu juist graag een 2e kindje en gooit mijn lichaam alles in de war.</p><p>Liefs,</p>

Hoi iedereen,

iedereen alvast bedankt die dit gelezen heeft.
Net contact gehad met de huisarts, die vond het gek dat dat de menstruatie niet op gang is gekomen en dacht dat ik zwanger zou zijn.
Net een test gedaan en inderdaad zwanger!! Zo blij totaal niet verwacht omdat ik op menstruatie zat te wachten!??

Terug
Bovenaan