Primolut

Hallo meiden,

Ik slik nu al bijna 5 dagen Primolut N en nu heb ik al een aantal dagen een voor mijn doen hoge temperatuur. (normaal rond 36.5 en nu al een paar dagen 37.2) Ik heb ook last van moeheid en vlagen van misselijkheid. Verder kan ik wel om elk dingetje met tranen in mn ogen zitten. Bijvoorbeeld het fantastische nieuws van Inge en ik zit al snif snif en dan van blijheid voor haar hè. Ik vraag me nu af of er hier meer meiden zijn die Primolut N slikken en last hebben van deze bijwerkingen.
Ben erg benieuwd!
Liefs
patricia

Ik heb toen ik primolutN slikte ook last gehad van misselijkheid en kon ook om alles huilen en reageerde heel vel op iedereen om me heen.
Maar wat ik niet had is een hoge temperatuur,als je ergens over twijfeld kan je altijd het ziekenhuis opbellen die meiden weten er ook een hoop van die achter de telefoon zitten,dat doe ik ook voor elke klein dingtje bel ik op hahaha.
Je kan beter even opbellen en vragen of dat kan dat je een te hoog temperatuur hebt of even afwachten tot morgen kijken of het dan veranderd is.
Ik hoop voor je dat je eitjes deze maand wel wat doen endat dat vast een teken is ik blijf voor je duimen.
Sterkte meid!!!
GR NIEM

Kan het niet zo zijn omdat jij je pilletjes niet tegelijk inneemt dat je daarom geen eisprong steeds hebt gehad jij zei toen dat je clomid innam een in de ochtend en s'avonds eén. waaneer meot je ze van de gyn nu innemen.
X neim

Hoi Niem,
Er staat op het potje dat ik nog heb tweemaal daags 1 tablet. Ik neem aan dat mijn gyn en apotheek wel weten waar ze het over hebben. Ik zal het anders nog eens vragen als ik de volgende lading ga ophalen. Zou wel makkelijker zijn want je moet er toch iedere keer weer erg in houden.
Groetjes
patricia

Hoi Patricia,

Zelf heb ik dit niet geslikt (ik werd heel toevallig spontaan ongesteld) maar mijn vriendin wel. Zij had ook hele erge emotionele buien dus het zou best kunnen dat het van de medicijnen komt.
Ik heb trouwens nog een berichtje voor Niem en jou staan onder mijn eerdere berichtje.

X F.

Hallo,

Ik heb ook primolut N geslikt en ook een hoge temp. Ik heb mijn arts gebeld en die vertelde mij dat het erbij hoorde, dus je hoeft je geen zorgen te maken!

Hoi Pat,
Ik heb het ook geslikt, en had ook die verschijnselen.Hoge temperatuur onstaat door grote lichaamsverandering. Neemt na je ongi vanzelf weer af. Mocht je de volgende keer weer een middel nodig hebben als je bijv. geen eisprong zou hebben (hopen we van wel natuurlijk) vraag dan om duphaston.Veel minder bijwerkingen, lichter en in 7 dagen klaar! Beter dus.Dan heb je een kortere periode en sneller een nieuwe maand
Liefs A3

Terug
Bovenaan