Prinses Amalia 5 jaar!

A

Anoniem

Guest
Ik zag op het nieuws dat Prinses Amalia 5 jaar is geworden en kon het niet laten om even op internet te kijken op de koninklijke site. Ik vind het zo leuk om foto's te zien van die kindjes. Vooral Ariane vind ik leuk om te zien, want die scheelt maar erg weinig met onze dochter. De rest van het koninkshuis interesseert met weinig hoor! Ik vroeg me opeens af of jullie "koninksgezind" zijn of het ook wel leuk vinden op de foto's van de kindjes te zien? Ik vroeg me stiekem af of Maxima ook wel eens op het Jonge Gezinnen Forum is......Hahahahaha! Wat voor gebruikersnaam zou ze dan hebben?

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Ik ben helemaal niet zo koningsgezind hoewel ik koninginnedag best gezellig vind. Het gaat me meer om het feit dat wij hun van een flinke duit geld voorzien en dat zij niet eens belasting hoeven te betalen.....
Maar, die meisjes vind ik ook erg schattig. Zal zo ook even op de site kijken.
Enne, Maxima zou vast een hoop van ons kunnen leren! Als forumnaam misschien 3xA???? of amalar???

Groetjes,
Maike

Hahaha, Maxima op het forum? Dat zou wel een giller zijn ja en dan zonder dat wij het weten. . .
Ik ben helemaal niet koningsgezind maar ik vond de foto's van de prinsesjes ook wel erg schattig om te zien, ik zag ze toevallig gisteren op telegraaf.nl

Groetjes van Sonja

Nou ja ik zal het dan maar toegeven, ik ben prinses Maxima alias Mariska ;-)

Lekker flauw he! Ik denk niet dat ze op een forum zit en anders mag ze zich wel netjes met haar echte naam voorstellen toch?

groetjes Mariska

Ik MOET hier toch nog effe op reageren:
Ik ben echt zo'n grote fan van het Koningshuis! Echt waar! Ik vind het geweldig...een doop, een bruiloft, een begravenis....Alles volg ik en maak er dan een feest van. Ik kan er uren naar kijken en koop alle boekjes.

Moet nu eigenlijk nog een nieuwe kalender voor op de wc....En het liefst hang ik een schilderij op van Beatrix, maar dat krijg ik er hier thuis echt niet door!

Ik vind Amalia echt een leukje...als   baby vond ik haar niet echt mooi (maar wat is mooi?) maar ze is nu toch wel een lekker wijffie toch?

x Anouk

hoi

ik vind het VERSCHIKKELIJK
sorry hoor maar het intresseert me NIKS
die kinderen niet(niet dat ik er iets tegen heb)  , het hele koninklijke huis niet
BAH BAH BAH hahahaha

al die ophef hoeft van mij niet maar goed ieder zijn ding he

groetjes moekje

Ik ben juist wel weer gek op het koningshuis!! Ik mag ook graag kijken naar Blauw Bloed (op zaterdagavond, geloof op ned 2)

Ik vind die kindjes allemaal erg schattig!! Altijd ook dezelfde jurkjes aan enzo. Enig!!

Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk!

Ik hou ook wel van het koningshuis. Ik hoef echt niet alles te volgen maar vind het wel leuk om zo'n foto te zien. Of de beelden bij de intocht van Sinterklaas. Super lief

Terug
Bovenaan