prinses Tess

Tess had vanmorgen carnaval op school.

Het stond zo schattig.

Morgen is Nick aan de beurt en die wordt de hulk, dus dat wordt op tijd opstaan want hij moet gesminckt worden.

Liefs sandra

Ik herken Tess bijna niet meer terug zeg.... Ik blijf erbij hoor! Het ondeugende is ze volgens mij kwijt, ze is gewoon mooi en schattig! wat een heerlijk meisje zo !
Zoekt ze jouw kleren ook al op eigenlijk?

Kus, Marieke

nou het ondeugende is op de foto misschien wel weg maar in het echt niet hoor.

Ze ziet eruit als een heel schattig meisje (en dat is ze ook wel) maar er zit nog genoeg pit en ondeugd in hoor. Ik sta er elke keer weer versteld van hoe snel zij mensen aan het lachen krijgt.
Liefs sandra

Wat een schattig pakje zeg! En hoe heeft De Hulk (hoe verzín je het !!!) het gehad? Foto!!!

Hier is het pas volgende week carnaval en dat gaan we zondag vieren in Den Bosch. De prinsessenjurk met toebehoren  voor Sophie heb ik al opgegeven, dat trekt ze écht niet aan. Maar ik had een leuk alternatief gevonden: een heksenjurk, ook met tule maar dan zwart en oranje ipv roze.... Maar helaas: ze heeft het gepast omdat ik het wilde en vervolgens marcheert ze naar het piratenspul en heeft duidelijk te kennen gegeven dat dat de voorkeur heeft.

Hier gaan we volgende week dus op stap als 3 piraten (wel cool) en lach niet, 1 Elvis. Foto's volgen vást tzt!

Liefs
Susan

hoi susan, ik heb me echt helemaal verbaasd over nick. Hij ging zo vol zelfvertrouwen als hulk naar school. Hij had een glimlach van oor tot oor.

Savonds wel een uur in bad gezeten om te weken maar ja je moet er iets voor over hebben.

maar ik wil ook foto's zien natuurlijk.........van alle vier
Liefs sandra

Terug
Bovenaan