• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

prinses

Hey Dora

Ik wilde je net succes wensen met het strippen vandaag, maar dat is niet meer nodig.
Gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe heet ze?
Lekker laten verwennen nu!
Enne.... blijf je ook meepraten op FB???

Liefs maris
 
Gefeliciteerd Dora! Wat fijn dat ze dit weekend is geboren. Hoe is het gegaan?
Hoe heet ze?

Geniet er lekker van.
En... hoe heeft je oma het nieuws op gepakt?

groetjes,
 
De bevalling is super gegaan.
4,5 uurtjes. Alleen de persweeen kwamen niet dus de vk kreeg nig een standje van de gyn dat ze me te lang had laten liggen. Die kwam even polshoogte nemen. Zelf heb ik het helemaal niet zo ervaren en voelde ik mezelf in goede handen bij de vk.
Op het moment dat de wee opwekkers werden gestart werd ook onze kleine meid geboren. Dus helaas voor de gyn toch op eigen kracht en niet op de weeopwekkers.
3,5 later stapte ik gedoucht en al weer thuis binnen, heerlijk en wel anders als bij onze eerste dochter.
Vandaag al naar omi geweest, ze is ontzettend trots en ik blij dat ze dit nig heeft mogen meemaken nu ze nog in de ochtend bij bewust zijn is.
Wij genieten nu heerlijk.
Vooral van de slapeloze nachten, stuwing, tepelkloven, kraamverbanden, spierpijn en noem alles maar hoop wat ervoor zorgt dat je op een roze wolk zit, hahaha.
 
Terug
Bovenaan