Prinsesje is geboren

Precies op de uitgerekende datum:) Donderdag 5 april om 7:45 uur is onze kleine meisje geboren. Ze woog 2920 gr en was 50 cm lang.

Na het lange wachten mogen we haar nu bewonderen. Met nieuwsgierige oogjes kijkt ze om haar heen, zo klein en zo lief is ze. En dan echt mijn baby... :) kan het nogsteeds niet geloven...

Rond 5 uur werd thuis mijn vruchwater geprikt door de VK omdat ik maar 3 cm ontsluiting had en de weeen best heftig waren. Maar toen bleek dat de kleine in het vruchtwater had gepoept dus zijn we meteen naar het ziekenhuis gegaan, aan ctg enz gelegen om kindje inde gate te houden. Gelukkig was alles goed. In het ziekenhuis had ik nogsteeds 3 cm en dagt egt ff dat houd ik niet lang meer vol.. Kreeg remifentanil(pijnpompje) maar heb daar niet veel gebruik van kunnen maken want al snel kreeg ik persdrang wat bleek dat ik al volledig ontsluiting had. Ik mogt mee perse.. Na ongvr 5 persweeen was me meisje geboren! En de placenta liet niet lang op zich wachten. Wauwhh wat een opluchting en wat was het snel gegaan! 5 uur naar het Ziekenhuis 8 uur je kindje inje armen!

Zo dat was ff mijn verhaal :) ben blij dat ik mag genieten van een Gezond en super mooi meisiee ..

Voor de gene die al hun bevalling agter de rug hebben wens ik een fijne kraamperiode. En de gene die nog moeten bevallen veel succes en sterkte hoop dat alles goed verloopt.

Groetjes

Hey Esra,

Wat fijn om te lezen dat ondanks de 'complicaties' alles toch nog vlot is verlopen!
En wat grappig, zowel jij als 'vissen' bevallen op de uitgerekende datum!
Hoor je toch niet zo heel vaak (meen maar 4% gemiddeld!) Geniet nog lekker van elkaar, jullie prinsesje en de kraamweek!!

-xx- Marieke
(18 april '12- nummer 3)

Terug
Bovenaan