@PrinsesL

Nou daar was ik...
Laat ik het zo zeggen. Ik kan het maar beter niet vertellen....
Dus laat ik het bij de uitslag houden, die was prima. Alles liep door. Dus eind goed al goed..
Nu 2 nov vervolg afspraak en dan zijn alle uitslagen binnen. Dus daar ben ik zeer benieuwd naar. Met name de uitslag van het zaad..

Bedankt voor je berichtje, wanneer heb jij afspraak voor de uitslagen???

Hoi,

Haha. Ik geloof dezelfde ervaring als mij dus ;-) Nou ja, we leven nog!!

Mijn man moet aankomende vrijdag weer voor het semenonderzoek (2e keer, heeft nu drie maand tussen gezeten)en dan hebben wij gesprek op 10 november. Een week na jullie dus. Ik vind het ook best spannend. Met name dat zaadonderzoek. Mijn resultaten zijn eigenlijk allemaal wel binnen;
Eisprong; ok
Samenlevingstest; ok
HSG; ok

Nou, tot horens maar weer.

Heey,

Ik zie nu je reactie op mijn topic in het zwanger zijn forum; ik heb weer hoop! Mijn gyn. heeft het ook een paar keer gemeld. Dus wie weet zijn wij allebei over een maandje of twee, drie, vier wel hartstikke blij!!!

DOEI

Haha, ja inderdaad wie weet ;) Mij hebben ze het er niet bij verteld, maar ik vraag het dan nog even na ;) haha..
Enne bij jou was het ook niet zo heel erg fijn dus ;) ..
Nou kort gezegd het had 15min kunnen duren, maar duurde 1 uur en wel 4 mensen, 2 cupjes uiteindelijk klemmetje..BAH...

Ben vandaag voor de uitslag van mijn kijk operatie in het ziekenhuis geweest. En heb daar de vraag voorgelegd: is het waar dat je vruchtbaarder bent na de HSG en kijk operatie. HET IS WAAR!!!
Beter!!! Ik heb ook weer hoor.
Succes allen.

he allemeaal

@missKimmetje

ik heb oook aan me gyn voor gelegt of je na een hsg/kijkoperatie sneller zwanger wordt. ik heb nu bijna 2 jr geleden weer een hsg gehad geen ut dus. Maar 4 jr geleden een kijkeoperatie met doorspeoling en toen was het nm binenen een mnd raak. Maar deze gyn die duide het af met het is een fabeltje. dus daar ging onze hoop. we vvroegen nm naar een kijkoperatie nogmaals. Maar kijrg het dus niet, OOk al is het bij dus gebeurt sneller zwanger en bij 2 nichten ook en vriending. erg apart dat de ene wel zegt en de ander niet.

succces allemaal maar weer verder

Terug
Bovenaan