@ PrinsesL

Hoi!

Vandaag toch je NOD? Ik duim voor je! Je schreef dat je een lekker relaxte week had gehad, hoop voor je dat je dan nu ook een leuke dag hebt!
Laat je even weten of de HSG voor jou wellicht wel gelijk al in de eerste maand heeft geholpen?

Gr. Louise

Heey Meiss,

Wat lief dat je aan me denkt!
Ja mijn NOD vandaag, maar nog niks te zien/voelen..Vorige maand was mijn NOD ook opeens 3 daagjes later, dus ik ga nog even nergens vanuit ;)
En zat ook beetje met mijn ei, want ik had vorige week opeens wat die andere afscheiding en toen zat ik beetje van huh is mijn ei nu pas (dag 22/23) dus dat zou beetje erg laat zijn...Dus wie weet is mijn NOD dan nog wel veel verder weg....
Maar goed zodra ik wat weet dan laat ik het weten uiteraard. Hoeissie nou met jou??

Groetjess

Hey,

Nou ben nog steeds niet ongesteld....
Maar verder ook absoluut geen tekenen van een mogelijke zwangerschap.
Heb laatste tijd meestal cyclus van rond de 30 dagen, maar heb wel uitschieters gehad van 36 dagen zeg maar..En zit nu op dag 34...
Dus ja wie weet heeft de HSG mn cyclus wel even op de kop gezet, dit kon wel volgens mijn gynaecoloog dus ja ik wacht maar weer af..Maar rot vind ik het aan de ene kant wel..
Wil of nu gewoon KOTS misselijk zijn zodat ik weet dat het misschien zo is en kan gaan testen, of ik wil gewoon nu tekenen van een menstruatie krijgen dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Maar goed ik ga er nog even vanuit dus dat ik deze week ongi word..Lijkt me het best..
En uiteraard zodra er ontwikkelingen zijn dan hoor je dat gelijk ;)..
Hoe gaat ie nou met jou???

Groetjesss

Nou nog helemaal niks...
Ja beetje last van mn rug, maar heb kantoordag gehad en dan krijg ik vaak ook last omdat ik daar nooit 'goed' zit..
Dus ja dat is ook niet echt een teken denk ik....
Hmmmm....We wachten weer af....

Hey meiss..

Nee ben echt paar dagen niet online geweest. Maar was vrijdag ongesteld geworden....Sniff....
Werd 5 uur in de nacht wakker, pijn....Dus ja toen wist ik het al.
Dus voor mij heeft het ook nog niet geholpen.
Ga deze maand weer ovu testen gebruiken. Cyclus was nu toch weer stukje langer dus wil wel beetje gericht kunnen klussen.
Eigenlijk ben ik best wel positief voor mijn doen over het hele baby gedoe..Hopelijk dat het zo blijft deze maand en dat het eindelijk eens zijn vruchten af mag werpen voor ons..(geldt voor het hele forum)

Hou je wel weer op de hoogte, hoe issie bij jou?? Alweer druk aan de klus ;)

Terug
Bovenaan