@PrinsesL

He Meiss!!

Wat ontzettend lief! Ik had vandaag dag 10 en dus de FM. Had een eitje van zo'n 17mm. Iets te klein zei ze en dus de IUI op vrijdag. Hoef woensdag niet terug voor een tweede FM. Dus spuiten tot woensdag en zelfde dag de pregnyl.
Hoe gaat ie bij jou? Is je weekendje al geweest???

Liefs x

Hoera, weer een eitje voor jou :)

Weekendje was gezellig, maar viel wel tegen. Vriendinnetje is zwanger (nu zo'n 20 weken) en ze was vaak moe. Zo lag ze dus vaak 's middags op bed of 's avonds vroeg erin. Heb mijzelf dus veel in m'n eentje moeten vermaken. We zaten in Keulen, niet echt naast de deur! Daarbij kwam mijn voorspelling uit en viel mijn ei in dat weekend :( Hoeven dus niks te verwachten deze maand. Apart weekendje dus eigenlijk! Maar nu weer op naar de NOD en IUI nr.5! Zag eindelijk weer eens positief nieuws op dit forum, dus dat geeft weer nieuwe hoop!

Veel succes vrijdag en de duimen draaien weer rond!!

Liefs xx

Hmm klote dat je ei toch in het weekend weg is gesprongen! En jammer dat je vriendin zo moe was en je je veel in je eentje moest vermaken. Hoe was Keulen? Leuke winkels??
Ik heb mezelf even schandalig verwend met een nieuwe leren tas! Shoppen maakt me altijd gelukkig! Haha!
Maar meiss er zijn inderdaad weer wat succes verhalen op het forum en wij gaan ook ooit tot een succesje behoren hoor!!

Ik hoop dat de volgende IUI jou succes verhaal gaat worden!!!

Liefss xxx

Jaaa, Keulen is leuk! Heb wel geshopt, maar meer gekeken. Kon niet veel vinden helaas, uiteindelijk maar een lekker geurtje gekocht. Shoppen maakt mij ook altijd zooooo blij :D

Ja, jammer van m'n ei. Maar we gaan weer vol goede moed door! Samen een succesverhaal tegemoet!!

Liefs xx

Geurtje is ook leuk!! Heb zelf zo'n ouderwets kastje wat aan de muur kan hangen met raampjes met allemaal geurtjes! Mijn moeder heeft die hoogglans wit gemaakt. Erg leuk, maar ja dan moet ik altijd mooie flesjes scoren haha!
Nou meid we gaan met goede moed verder! Enne voor de jaarwisseling moet het gewoon gelukt zijn!

Liefss x

Terug
Bovenaan