Prinsessendag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben vandaag besloten dat Marissa elk jaar op 1 juni een prinsessen dag krijgt. Zij is die dag de prinses en het is haar dag. Ze mag zelf beslissen wat ze aan wilt, wat ze wilt eten en wat we gaan doen die dag. Het moet alleen wel iets in Nederland zijn, dus geen euro disney of zo. Het lijkt ons erg leuk om te doen en Papa neemt elke 1 juni vrij. Op die manier valt de dag niet altijd in het weekend en is het bij sommige dingen dus ook niet zo druk. A.s. 1 juni gaan we het voor het eerst doen, Marissa is dan ongeveer 21 maanden en ik ben erg benieuwd hoe ver haar fantasie tegen die tijd reikt. Ik denk persoonlijk dat ze of naar Oma wilt of naar de koeien. De eftelning en dat soort dingen zal ze nu nog niet aan denken. We hebben er nu al zin in!!!

groetjes Linda, mv Marissa bijna 16 maanden

Hoi Linda,

Wat leuk bedacht.
Is echt weer iets voor jullie om te doen.
Ik zou zoiets weer niet kunnen verzinnen.
Ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen bij 21 maanden.
Anne-Sophie is nu 20 maanden maar ze zou zelf nog geen kleertjes uitzoeken denk ik.
Maar als ze het dit jaar niet doet volgend   jaar  vast wel.
Afwachten of je naar de koeien of naar oma moet.
Grappig hoor.

Laat maar weten wat je hebt gedaan.

Doei  

Groetjes Marianne  

Leuk idee idd!!

En echt iets voor jou om te verzinnen!
Echt Crea Bea, misschien moeten wij ook maar zon dag doen voor Rik! Een piratendag ofzo hahah

X Saskia
mv Rik 04-07-07

wat een grappig idee!
En ik ben benieuwd waar jullie dit eerste jaar van haar heen moeten ...gelukkig zijn er ergere dingen dan een dagje lekker met zijn 3en naar oma of naar de koeien haha.
Je begrijpt dat ik nu al uitkijk naar de foto's

groetjes Tamar

Hoi Linda,

Leuk idee, een hele dag de prinses zijn, hihi.
Maar hoezo heb je de datum 1 juni uitgekozen? Gewoon willekeurig of is het sowieso een speciale dag?
Tara is nu 20 maanden en ze zegt of wijst al naar dingen die ze wil doen.

Groetjes,
Shivana

quote: shivana_2505 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2009 12:13:53'));

Hoi Linda,

Leuk idee, een hele dag de prinses zijn, hihi.
Maar hoezo heb je de datum 1 juni uitgekozen? Gewoon willekeurig of is het sowieso een speciale dag?
Tara is nu 20 maanden en ze zegt of wijst al naar dingen die ze wil doen.

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

We hebben gekozen voor 1 juni om verschillende redenen. Omdat het dan al vaak wel mooi weer is maar nog geen 30 graden. Omdat het leuk is het een vaste datum mee te geven en dat had elke datum kunnen zijn. Maar de belangrijkste reden is om dat je dan net het vakantiegeld en belastinggeld terug hebt gekregen en we ons dan tijdelijk rijk voelen :) Dan maakt het allemaal ook niets uit wat ze wilt gaan doen en we hebben dan zelf ook altijd zin om iets leuks te doen. Verscheidene redenen dus.

groetjes Linda

Even voor alle mama's die het een leuk idee vinden. Het idee is gewoon gratis te stelen hoor . Kan een prinsen- of prinsessendag zijn. En als je meerdere kinderen hebt is het erg leuk om elk kind zo'n dag te geven dat ze de baas zijn. Als je bang bent dat het dan te duur wordt kun je je natuurlijk ook bepreken tot de keus van het eten of je kind gewoon te laten kiezen uit opties en dan kun je van tevoren zelf bepalen wat haalbaar is. Maar kinderen vinden het ook al speciaal om te mogen kiezen tussen picknicken in het park of naar de kinderboerderij. En mochten meer mensen het gaan doen dan zie ik natuurlijk ook graag foto's

groetjes Linda

Mijn schoonouders houden voor de klein kinderen altijd een ...... dag (vul de naam van het kind maar in) die dag gaan ze alleen met DAT kleinkind iets leuks doen. Zo is mijn oudste nichtje naar Amsterdam geweest met oma om te winkelen. De kleintjes gaan naar een speeltuin oid.

Ik vind het erg leuk bedacht Linda. Haha, maar straks bij mij met drie kinderen niet meer echt haalbaar  

Haha, ken het gevoel wel hoor, na vakantiegeld e.d voel ik me ook altijd rijk, dat gevoel gaat vaak al snel wel over...

Terug
Bovenaan