prioriteiten

Hallo,

Plotseling lijkt het wel of niet zwanger worden evn niet meer belangrijk. Mijn vriend belt me net op mijn werk met de mededeling dat hij wegen economische gronden is ontslagen. Daar sta je dan weer met beide benen op de grond. Als je de beslissing neemt om zwanger te willen worden denk je na over hoe je alles wilt regelen als het kindje er is. Bij mij slaat nu even de verwarring toe. Waar moeten we van rond komen??? Ik werk wel maar als kostwinner.
Dit moest ik even met jullie delen.
Situatie zoals die nu is. Ik zit op dag 29 van mijn cyclus,normaal 28/30 dagen, en geen ongi te bekennen. Kortste cyclus ooit was deze hiervoor van 27 dagen. Spannend maar wel in een ander jasje dan gisteren.

Gr Eef

Dat zal je net hebben. Je verheugt je er al maanden op en dan eigenlijk op een moment dat het wat minder uitkomt zal blijken dat het raak is...

Balen voor je zeg. Je zou het 'even' kunnen uitstellen tot je meer zekerheid hebt over het inkomen van je partner, maar aan de andere kant heb je daarover nooit zekerheid. Voor hetzelfde geld gebeurt het over 6 maanden weer.

Als het goed is krijgt hij nu wel ww, dus dat is in ieder geval iets.

Succes meid!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
Hij heeft inderdaad recht op ww en als ik het relativeer dan komen we hier ook weer uit.
Als ik nu niet zwanger ben, zit ik er wel aan te denken om even alles (de financiën) op een rijtje te zetten en er dan weer volop tegen aan.
Maar als ik wel zwanger ben dan gaan we ervoor en zullen we wat andere dingen aan de kant moeten doen.

Gr Eef

Hoi Eef,

Jemig zeg, dat is wel heel heftig ! Hadden jullie het zien aankomen dat het zo slecht ging met zijn werkgever? Tsja, dan word je toch wel even met de neus op de feiten gedrukt. Denk je alles prima voor elkaar te hebben, verandert het hele plaatje ineens ! Natuurlijk gaan jullie ervoor mocht het deze maand wel net raak zijn. Er valt altijd een mouw aan te passen. Maar ik begrijp ook dat als je niet zwanger bent dat jullie eerst even rustig willen uitzoeken wat voor financiële consequenties zijn ontslag heeft.
Sterkte !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan