Priscilla consultatieburo...en wat foto's van ons princesje...

A

Anoniem

Guest
We zijn weer naar het consultatieburo geweest Priscilla is nu 7,5 maand en ze is nu 67cm lang en ze weegt 7550 gram...

Alles was verder in orde Priscilla wil al lekker zitten en ze ontdekt al veel en ze brabbelt wat af heel de dag en haar glimlach daar  ligt ze elke morgen mee in haar bedje als ik binnen kom lopen  

Priscilla  mag nu ook brood en pap eten dus s'morgens pap gemaakt en echt ze vond t superrrrrrrrr lekker en tussen de middag haar boterham jammie jammie dat vind ze wel beter als een fles melk hihi...heel haar eetschema is veranderd maar ze vind t prachtig alle nieuwe dingen eten...en drinken uit een beker

priscilla 7 maanden...

priscilla op weg naar een verjaardag...

Fijne avond allemaal ik hou dit forrum en  het  nieuwe forrum  in de gaten het blijft leuk om te zien hoe we allemaal onze kindjes groot laten worden....

liefs monique en knuffel van priscilla  

wat goed dat alles goed was ! ze is al net zo'n ukkie als bram  die is vandaag naar het cb geweest en is nu 69,5 cm en weegt 8400 gram. ietsjes groter als priscilla, maar wel een ukkie hihihi

maar eet pris al haar hele boterham op ? bij de eerste keer al ? bij bram lukt me dat niet hoor ... bij hem moet het echt in fases !

en die glimlach ... tja .. elke ochtend (en na elk slapie) inderdaad weer genieten !!

groetjes, sas

hoi saskia

ja priscilla is ook echt een ukkie net als jou bram...heerlijk kind is ze die lach ben er zoooooooooooo verliefd op....

idd ze eet heel haar boterham op en ze zou nog wel meer willen hihi...ze krijgt er dan nog 120cc nutrilon 2 bij in een beker(met tuit) dit was t advies van cb...

groetjes monique

Jeetje wat een kleine hummeltjes!
Ben gister met Damian naar het CB geweest hij is nu 66.5 cm lang en weegt 8250 gram en is 6 mnd en 1 week. Dit lag trouwens wel in het gemiddelde maar vergeleken met jullie lijkt hij wel een reus(je) hihi.

Groetjes Nancy

wij gaan maandag weer, en volgens mij is Berend niet veel groter

@ saskia: wellicht weer iets dat Bram en Berend gemeen hebben? ik laat het maandag wel ff weten.

6 maanden en 1 dag (4wk te vroeg geboren)
Jasmijn 66cm en 6770 gram
Martin 67.5 cm en 8270 gram

en wij mochten nu al met korstjes brood beginnen

groetjes Elena

Inderdaad, wat ik al vermoedde  Berend is met 8 maanden 'slechts'  69 cm en 8130 gram.

Terug
Bovenaan