Prisje en Daantje80

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik begreep dat jullie galblaas ook verwijderd is!
Ik vroeg me even af hoe jullie herstel is gegaan.
We gaan namelijk 22 juni op vakantie, ik wilde het liefst voor mijn vakantie geopereerd worden want dan heb ik ook niet het risico dat ik in Kreta last krijg.
Nu kon het op zijn snelst dus 7 juni! Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik dan wel aardig opgeknapt zou zijn. Mij ging het voornamelijk om dat ik wel gewoon kan zwemmen etc.
Ze zeiden dat de wondjes snel genezen en je ook al direct gewoon mag douche.Ik moest wel wat oppassen met tillen enzo, ik werk op een KDV dus veel tillen, hoelang kan ik dan niet gaan werken denken jullie.

Ha ha, ik moest wel lachen want ik had tijdens zo'n aanval ook tegen mijn man  gezegt dat ik liever nog  een keer  zou bevallen dan die klote aanvallen.

Groetjes Fenneke en Jente

hoi
mijn galblaas is er vorige maand uitgehaald     de operatie viel echt reuze mee hoor alleen ja je voelt het wel natuurlijk maar ik vond het minder pijnlijk dan die gal aanvallen hoor   (en als je wakker wordt zie je een potje met steentjes naast je bed was bij mijn wel zo hahahahhahaa) ik heb er wel een paar dagen last van gehad omdat je buik zo gevoelig is   maar ik moet zeggen dat na een week ik nergens meer last van had   en na 10 dagen mochten de hechtingen er uit   en toen genas het best snel de wondjes waren zo dicht zeg maar   dus ik zou van 10 dagen uitgaan en dan ben je overal vanaf hoor (en kan je weer alles eten )
nou ik hoop dat je varegen een beetje beantwoord zijn en anders vraag maar hoor hahahahahaha
groetjes priscilla

ohja en doucen mocht ik gelijk   de eerste dag al hoor je moest alleen uitkijken met tillen ivm de hechtingen

Hallo,

Ook bij mij is het dus reuze meegevallen, ik had eigenlijk geen last van de narcose, alleen de dag erna en verder niet, dus dat was al weer een meevaller. Verder heb ik de eerste paar dagen wel een gevoelige buik gehad (en blauw) alsof er flink in gestompt was. Na 10 dagen mochten de hechtingen eruit. Van één wondje (die net onder mijn navel zat) heb ik nog wel een tijdje last gehad, maar dat was meer omdat hij op een rotplek zat. Douchen mocht inderdaad gelijk weer en niet tillen, tja dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed, ik had nog verlof na mijn operatie dus ik hoefde nog niet aan het werk (werk ook in de kinderopvang) maar volgens mij heeft dat inderdaad te maken met de hechtingen.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je het nog voor je vakantie wil laten doen ,aangezien je dan in ieder geval geen aanvallen meer hebt. En ik denk zo dat je er dan ook weinig tot geen last meer van zal hebben.

Succes!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reactie's, stelt me toch een beetje gerust.
Ook dat je met 10 dagen wel weer aardig de oude bent (ik weet dat het altijd anders kan gaan, maar ik ga er maar vanuit dat ook bij mij die 10 dagen een beetje gelden).

Groetjes Fenneke

hoi
ik zag er echt super tegen op hoor maar mijn is   het echt meegevallen ik zal voor je duimen hoor

Fennie,

Alvast (rest van de week ben ik er niet)  heel veel sterkte en succes de 7e met de operatie!! Hoop voor je dat je snel opknapt !!

Zet m op he!!  

Groetjes Bianca mv Sep

Terug
Bovenaan