A
Anoniem
Guest
Hoi Prietje,
Ik struinde eens weer wat door het forum heen en moest heel erg lachen om je pindakaas verhaal.
Geweldig zeg leuke leeftijd joh 3 jaar!!
He ik sluit me volledig bij jou klachten aan ik had vorige maand mijn eerste cyclus na de pil van 35 dagen ik werd ongi op dag 30.
Nu zit ik op dag 29 en heb zo nu en dan wat trekkend gevoel in mijn liezen cq onderbuik moeilijk te zeggen.
Ook zijn mijn borsten groter en mijn tepels niet mijn tepelhof maar mijn tepels voelen heel gevoelig soms erg prikkerig / branderig verder met vlagen alles eten wat los en vast zit en misselijk.
Ook ik wacht nu nog 1 week ben ik dan nog niet ongi ga ik testen.......whaaaa!!
Ben nou al nieuwsgierig maar zal nu toch negatief zijn t is nog veel te vroeg.
Ik hou je op de hoogte meid en ga samen met jou op het wachtbankje zitten.
Groetjes en duimse!!
Bianca
Ik struinde eens weer wat door het forum heen en moest heel erg lachen om je pindakaas verhaal.
Geweldig zeg leuke leeftijd joh 3 jaar!!
He ik sluit me volledig bij jou klachten aan ik had vorige maand mijn eerste cyclus na de pil van 35 dagen ik werd ongi op dag 30.
Nu zit ik op dag 29 en heb zo nu en dan wat trekkend gevoel in mijn liezen cq onderbuik moeilijk te zeggen.
Ook zijn mijn borsten groter en mijn tepels niet mijn tepelhof maar mijn tepels voelen heel gevoelig soms erg prikkerig / branderig verder met vlagen alles eten wat los en vast zit en misselijk.
Ook ik wacht nu nog 1 week ben ik dan nog niet ongi ga ik testen.......whaaaa!!
Ben nou al nieuwsgierig maar zal nu toch negatief zijn t is nog veel te vroeg.
Ik hou je op de hoogte meid en ga samen met jou op het wachtbankje zitten.
Groetjes en duimse!!
Bianca