Privacy

Hej meiden,

Zag dat de dames van het oktober forum een eigen forum zijn gestart waarop je moet aanmelden en waar niet zomaar Jan en Alleman mee kan lezen. Bij het zomer 2007 hebben we dat op een gegeven moment ook gedaan en ook met de september 2009 hebben we een tijd een eigen forum gehad.

Wat vinden jullie van de privacy hier? Ik merk bij mezelf dat ik inderdaad voorzichtig ben wat ik neerzet, zeker dingen over waar ik woon en hoe ik heet en andere gezinsdingen. Op het gesloten zomer forum doe ik dat wel... Als nou meer meiden er hier zo over denken is het misschien een idee om ook zo'n besloten forum aan te maken ergens...

ik wil jullie wel een tip geven
ik ben van het maart 2011 forum en mijn dochter is vandaag 1,5 jaar.
bijna iedereen zit ondertussen op facebook en je kunt daar een geheime groep aanmaken. dan kun je er mensen voor uitnodigen die ook in dezelfde maand zijn uitgerekent.
je kunt daar ook gewoon foto's in plaatsen en evt ook iets op de agenda zetten zoals verjaardagen enzo

Lijkt mij ook een fijn idee.

Ben wel een van de weinigen geloof ik die nog niet op facebook zit (en wil dat eigenlijk ook niet). Zijn er ook andere alternatieven?

Facebook vind ik ook niet prettig werken... Heb daar met een ander groepje een forum, maar merk dat we het maar weinig gebruiken...

Heb een forum aangemaakt.... Moet er nog wel wat aan sleutelen, voor qua vormgeving, maar als het goed is kunnen jullie wel al registreren.

www.voorjaar2013.forumup.nl

Als je je registreert dan kan ik toestaan dat je op het forum kan. Dus even proberen of dat werkt! Als je hier even zet dat je (een poging hebt) gedaan om te registreren kijk ik of het is gelukt:)

Heb het nu afgeschermd. Alleen voor leden! Behalve die eerste over het aanmelden e.d. die heb ik even open gelaten zodat iedereen t kan lezen.

Hopelijk melden zich snel meer meiden aan!

Terug
Bovenaan